خبرگزاری کار ایران

امیر سرتیپ اکرمی نیا:

رژیم صهیونیستی از هر زمانی در گذشته منفورتر و به فروپاشی نزدیک‌تر است

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۴۱۹۰

معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: رژیم صهیونیستی که روزی توهم حاکمیت بر جغرافیای نیل تا فرات را داشت، امروز در سرزمین های اشغالی از تامین امنیت شهرک نشینان صهیونیست ناتوان و از هر زمانی در گذشته منفورتر و به فروپاشی نزدیکتر است.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ اکرمی نیا معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جمع کارکنان پروازی و گروه پزشکی پایگاه شهید لشگری نهاجا با اشاره به  این که عملیات طوفان الاقصی جنگ را به داخل سرزمین های اشغالی کشانده است، گفت: این عملیات ضربه بزرگی به رژیم صهیونیستی وارد ساخت و امروز این رژیم از هر زمانی در گذشته منفورتر و به فروپاشی نزدیک تر شده است.

معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش افزود: با آغاز عملیات طوفان الاقصی، رژیم صهیونیستی تلاش کرد حماس را با داعش همسان و به عنوان یک گروه تروریستی معرفی کند، اما به سرعت معلوم شد اتهامات غیرانسانی وارد شده در خصوص کشتن کودکان کذب است، در مقابل، امروز افکار عمومی در دنیا به دلیل نسل کشی و جنایت علیه بشریت در غزه، علیه رژیم صهیونیستی بسیج شده است.

 وی در این خصوص که گفته می شود حماس آغازگر جنگ است، اظهار داشت: از زمان جعل رژیم صهیونیستی در سرزمین فلسطین در سال 1948، هیچگاه جنگ این رژیم علیه مردم فلسطین متوقف نشده و رژیم غاصب اسرائیل به طور مستمر مردم مظلوم فلسطین را مورد تهاجم قرار داشته است. از سوی دیگر در سال های اخیر حماس بارها از سوی رژیم صهیونیستی مورد حملات نظامی قرار گرفته است.

 امیر اکرمی نیا گفت: نسل امروز در فلسطین به شدت هویت خواه و استقلال طلب است و از بازپس گیری سرزمین های اشغالی و ایجاد کشور مستقل فلسطین کوتاه نمی آید و در مقابل جمعیتی که از نقاط مختلف جهان به سرزمین های اشغالی آورده شده اند دارای حس ملیت و انگیزه برای مقابله با تهدیدات نیروهای مقاومت نیستند.

وی افزود: عملیات طوفان الاقصی با شکست بازدارندگی رژیم صهیونیستی، غافل گیری و بردن جنگ به درون سرزمین های اشغالی، اصول دکترین نظامی رژیم صهیونیستی را بی اعتبار ساخت؛ علاوه بر این با ناامن سازی شهرک های صهیونیست نشین،  موجب تشدید تهدیدات و  اختلافات در داخل رژیم غاصب اسرائیل شده است.

امیر سرتیپ اکرمی نیا تصریح کرد:  ادامه جنایات صهیونیست ها چهره  غاصبان سرزمین فلسطین را برای مردم جهان روشن تر ساخت، علاوه بر این غرب به ویژه ایالات متحده آمریکا را رسوا کرده است، زیرا امروز رژیم صهیونیستی بدون کمک غرب قادر به ادامه حیات نیست.

وی در پایان اضافه کرد: بی تردید خون شهدای غزه به ثمر می رسد و روند پیروزی مردم و آزادی سرزمین فلسطین را تضمین و تسریع خواهد کرد.

در ابتدای این مراسم که با حضور کارکنان پروازی و گروه پزشکی همراه بود، امیر سرتیپ دوم مسعود جعفری فرمانده پایگاه شهید لشگری ضمن بیان ماموریت‌های تاکتیکی و عملیاتی و اقدامات مردم یاری این پایگاه، بخشی از مهم‌ترین اقدامات یک سال اخیر کارکنان که با روحیه جهادی و انقلابی صورت گرفته را تشریح کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز