خبرگزاری کار ایران

سردار جزایری تاکید کرد:

آغاز شمارش معکوس تغییرمدل مبارزه در کرانه باختری

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۱۶۱

مذاکره فلسطینی‌ها با صهیونیست‌ها به نتایج دلخواه و استیفای حقوق حقه مظلومان فلسطینی منجر نخواهد شد و با توجه به روحیه اشغالگری و شیطانی صهیونیست‌ها، تنها راه باقی مانده مبارزه مردمی با غاصبان می‌باشد.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به تحولات نوین در روند مقاومت و انتفاضه فلسطین گفت: شمارش معکوس تغییر مدل مبارزه در کرانه باختری شروع شده است.

به گزارش ایلنا، سردار سید مسعود جزایری معاون امور بسیج و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با تبیین وضعیت و تحولات جدید در عرصه‌ی مقاومت و انتفاضه ملت فلسطین و آنچه ورای جنگ غزه در این روند خود‌نمایی می‌کند اظهار داشت: با طول کشیدن جنگ کنونی در غزه، فلسطینی‌ها ناچارند برای دفاع از خود به شیوه‌های جدیدی از مبارزه و مقابله با صهیونیست‌ها روی آورند.

وی با بیان اینکه گسترش دامنه جنگ و پراکندگی مقاومت، دشمن را به زانو در می‌آورد تصریح کرد: جغرافیای سرزمین‌های اشغالی به گونه‌ای است که امکان مقابله صهیونیست‌ها با جنگجویان و مدافعان فلسطینی را به حداقل می‌رساند.

سردار جزایری در ادامه با اشاره به روند تاریخی موضوع مذاکره و سازش و علل ناکامی و شکست آن خاطر نشان کرد: مذاکره فلسطینی‌ها با صهیونیست‌ها به نتایج دلخواه و استیفای حقوق حقه مظلومان فلسطینی منجر نخواهد شد و با توجه به روحیه اشغالگری و شیطانی صهیونیست‌ها، تنها راه باقی مانده مبارزه مردمی با غاصبان می‌باشد.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: مردم فلسطین و بخصوص جوانان و نیروهای مقاومت و رزمندگان از تجربیات ارزشمندی در نبرد با دشمن صهیونیستی برخوردارند و با بسط مبارزه جدی‌تر در سرزمین‌های اشغالی، غاصبان و اشغالگران چاره‌ای جز ترک سرزمین‌های مقدس فلسطین نخواهند داشت.

رییس ستاد تبلیغات دفاعی کشور با اشاره به تاثیرات نوع مقاومت گروههای فلسطینی در برابر تجاوزات وحشیانه رژیم صهیونیستی که سایه وحشت و هراس را بر اشغالگران مسلط کرده است گفت: هم اکنون مهاجرت معکوس از سرزمین‌های بطرف سایر کشورها از جمله معضلات صهیونیست‌ها و حامیان آمریکایی و انگلیسی آنها می‌باشد و این روند روز به روز از شدت بیشتری برخودار می‌شود.

وی در پایان تاکید کرد: قطعاً روند مهاجرت معکوس با شدت گرفتن مبارزه بخصوص کرانه باختری به شدت افزایش خواهد یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز