خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح:‌

پیشرفت‌های حوزه دفاعی پشتوانه خوبی برای گفت‌وگو‌های دیپلماتیک است

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۷۴۲۷

حجت‌الاسلام پورخاقان در بازدید از ناوگان شمال در منطقه چهارم دریایی با بیان اینکه مأموریت بزرگ ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش اقدام بسیار مهمی بود، گفت: پیشرفت‌های حوزه دفاعی و تجهیزات نظامی، پشتوانه خوبی برای سیاست خارجی کشور و گفتگو‌های دیپلماتیک است.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در بازدید از ناوگان شمال در منطقه چهارم دریایی با اشاره به قدرت نیرو‌های مسلح در منطقه گفت: دستاورد‌هایی که امروز در حوزه تجهیزات نظامی به دست آمده است، تن هر دشمنی را به لرزه درمی‌آورد.

وی افزود: در سایه تدابیر فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی) و همت والای مهندسان دفاعی کشور، پیشرفت‌های خوبی در حوزه دفاعی و تجهیزات نظامی به دست آمده و این پیشرفت‌ها پشتوانه خوبی برای گفتگو‌های دیپلماتیک و سیاست‌های خارجی کشور به حساب می‌آید.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح موفقیت مأموریت بزرگ ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش را تبریک گفت و بیان داشت: حرکت این ناو گروه و اعزام به دور دست‌ترین نقاط تا سواحل برزیل و برگشت موفقیت آمیز به کشور اقدام بسیار مهمی بود که برخی آن را باور نداشتند.

حجت الاسلام پورخاقان، با اشاره به افتخارات نیروی دریایی در دفاع از مرز‌های میهن گفت: نیروی دریایی چه در زمان حمله متجاوزان در جنگ جهانی دوم و هجوم متفقین به کشور که شجاعانه در مقابل آن‌ها ایستاد و چه در جنگ تحمیلی که با رشادت و از خودگذشتگی، نیروی دریایی عراق را زمین گیر کرد، بسیار خوش درخشیده است.

وی محور اصلی نیرو‌های مسلح در تأمین کشور را نیروی انسانی مجرب، کارآمد و مکتبی دانست و اظهار داشت: هدف از ایجاد سازمان قضایی نیرو‌های مسلح حفظ و صیانت و تضمین سلامت نیرو‌ها است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز