خبرگزاری کار ایران

دیدار هیئت نظامی دانشگاه دفاع ملی هندوستان با فرمانده نیروی زمینی ارتش

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۲۴۹۲

هیئت نظامی دانشگاه دفاع ملی هندوستان به سرپرستی سرلشکر راجه موگه، رئیس هیئت دانش‌پژوهان با امیر سرتیپ حیدری دیدار کردند.

به گزارش ایلنا، هیئت عالی‌رتبه نظامی دانشگاه دفاع ملی هندوستان و تعدادی از دانش‌پژوهان این دانشگاه، متعلق به کشورهای میانمار، سریلانکا، ویتنام، اندونزی و نپال به سرپرستی سرلشکر راجه موگه با امیر سرتیپ حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش دیدار کردند.

هدف از این دیدار، انجام سفر مطالعاتی، افزایش و گسترش تعامل دوجانبه در حوزه‌های نظامی، آموزشی و پژوهشی و همچنین انتقال تجربیات دفاعی دو کشور ذکر شده است.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش ضمن ابراز خرسندی از دیدار با هیئت دانش‌پژوهان گفت: امنیت، رفاه و سعادت ملّت‌ها در گرو تعامل و همکاری بین‌المللی است.

وی افزود: نیروی زمینی ارتش آمادگی دارد تا با در اختیار گذاشتن تجارب ارزنده هشت سال دفاع مقدس، تبادل دانشجو برای طی دوره‌های مختلف نظامی و انجام رزمایش‌های مشترک، زمینه توسعه هرچه بیشتر روابط نظامی بین طرفین را فراهم کند.

سرلشکر راجه موگه، رئیس هیئت دانش‌پژوهان دانشگاه دفاع ملی هندوستان نیز ضمن ابراز خرسندی از استقبال و میزبانی فرمانده نیروی زمینی ارتش اظهار کرد: بسیار تقدیر و تشکر می‌کنم بابت برپایی این جلسه و دیدار، چرا که بی‌شک تجربیات ارزند‌ه‌ای از این سفر، نصیب‌مان خواهد شد.

گفتنی است هیئت 20 نفره مقامات و دانش‌پژوهان دانشگاه دفاع ملی هندوستان طی سفری پنج روزه به ایران، ضمن دیدار با مقامات نظامی، از ظرفیت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری جمهوری اسلامی ایران در حوزه نظامی و دفاعی بازدید خواهند کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز