خبرگزاری کار ایران

معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش:

مرزهای کشور با تجهیزات به روز رصد و پایش می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۰۵۲۲

معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش با بیان به اینکه تمامی مرزهای کشور با تجهیزات به‌روز رصد و پایش می‌شوند، تاکید کرد: رصد و پایش شبانه‌روزی نوارهای مرزی کشور توسط کارکنان سلحشور مستقر در مرزها، ضریب امنیتی بالایی را به وجود آورده و خواب را از چشمان هر دشمن زبونی ربوده است.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ کیومرث شرفی در بازدید از منطقه غرب کشور در خطوط مرزی نفت شهر و سومار که با حضور امیر سرتیپ محمد محمودی، معاون اجرایی ارتش انجام شد، گفت: کارکنان پایور و وظیفه مستقر در مرزهای کشور با وجود گرمای بیش از ۵۰ درجه، از وضعیت رزمی و روحی مثال‌زدنی برخوردار هستند و با سلحشوری و فداکاری بی‌نظیر خود خواب راحت را از چشمان دشمنان این مرز و بوم ربوده‌اند.

وی با اشاره به رصد و تأمین امنیت مرزها توسط کارکنان مستقر در مناطق مرزی، اظهار داشت: امروز نیروی زمینی ارتش در حوزه پایش مرزی از دوربین‌های هوشمند، سامانه‌های پهپادی و سیستم شبکه‌محور استفاده می‌کند و هرگونه تهدید احتمالی از ورای مرزها لحظه به لحظه رصد می‌شوند.

معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش با اشاره به اینکه تمامی مرزهای کشور با تجهیزات روزآمد رصد و پایش می‌شوند، تصریح کرد: بی‌شک بخشی از نمره رضایت فرماندهی کل قوا از نیروی زمینی ارتش مرهون رصد و پایش شبانه‌روزی کارکنان مستقر در نوارهای مرزی کشور با بهترین و مجهزترین تجهیزات است.

شرفی با اشاره به سطح بالای آموزش کارکنان در مناطق مرزی کشور خاطرنشان کرد: زحمات و تلاش‌های مربیان در مراکز آموزشی و معاونت‌های ستاد نیروی زمینی ارتش، بی‌شک در آموزش کارکنان مناطق مرزی به نحو شایسته‌ای تبلور یافته است و این مهم را می‌توان به وضوح در عمل و میدان مشاهده کرد.

وی ضمن بازدید از بیمارستان صحرایی در منطقه چهل زرعی، ابراز داشت: برای حرمت و قداست جانبازان و شهدای والامقامی که در این بیمارستان بستری و مداوا شده‌اند، این بیمارستان به زودی همانند بیمارستان صحرایی شهید مخبری در چنانه جنوب غرب کشور بازسازی خواهد شد تا به صورت یادمان در معرض دید کاروان‌های راهیان نور قرار بگیرد.

معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش با اشاره به وضعیت زیستی مناسب کارکنان در مناطق مرزی بیان کرد: با عنایت به تأکیدات فرماندهی نیروی زمینی ارتش درخصوص ارتقای سطح زیست سربازان و امکانات رفاهی آنان، اقدامات بسیار خوبی در این زمینه صورت گرفته که در افزایش روحیه سربازان رشید، مؤمن و انقلابی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اثرگذار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز