خبرگزاری کار ایران

عباس زاده مشکینی در تذکر شفاهی:

رئیس جمهور در مجلس به مردم و نمایندگان توضیح دهد که مشکلات امروز کشور قابل حل است یا خیر

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۸۸۷۷

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس اظهار داشت: هیات رئیسه ، رئیس جمهور را به خانه ملت دعوت کند و ایشان به مردم و نمایندگان توضیح دهند که آیا مشکلات امروز کشور قابل حل است یا خیر.

به گزارش ایلنا، محمودعباس زاده مشکینی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۲۰ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی  در تذکری خطاب به دولت و رئیس جمهور گفت: نمایندگان حتماً این روزها اقدام به تهیه اقلام کرده اند و از وضعیت بازار اطلاع دارند. من نمی دانم شرایط بازار را چگونه تشریح کنم که از یک طرف آستانه حساسیت برخی مسئولان تحریک شود و از سمتی برخی دشمنان سوءاستفاده نکنند، اما در یک جمله عرض می کنم که حال مردم خوب نیست.

وی افزود: پیشنهاد می کنم شخص رئیس جمهور به خانه ملت دعوت شود و به نمایندگان و ملت پاسخ دهد که مسائل کشور یا حل شدنی است که باید حل شود، یا غیرقابل حل است و شفاف به مردم توضیح دهد، و یا قابل حل است و این توانایی در دولت وجود ندارد و باید به کسانی که می توانند واگذار شود. دلیلی ندارد کسانی که نمی توانند مسائل را حل کنند، اصرار بر ماندن داشته باشند. من خواهش می کنم شخص رئیس جمهور به نمایندگان توضیح دهند تا نمایندگان نیز به موکلان خود توضیح دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز