خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم خرم‎آباد و چگنی در مجلس:

پتانسیل ورزش لرستان مورد توجه قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۴۱۲

لرستان از قطب‌های ورزش کشور به‌شمار می‌آید و سرشار از توانمندی است که اگر بیشتر مورد توجه قرار گیرد ورزشکاران آن می‌توانند در میادین بین‎المللی پرچم کشورمان را به اهتزاز در بیاورند.

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: ورزش از اهمیت ویژه‌ای در جامعه برخوردار است و دولت باید برای رفع مشکلات آن توجه ویژه‌ای داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، ایرج عبدی در جمع خبرنگاران، افزود: نمایندگان مردم در خانه ملت نیز در بحثبودجه سال ۹۴ نگاه خوبی به امر ورزش خواهند داشت تا در سال آینده جامعه ورزش کمتر با مشکلات مالی مواجه شوند.

وی اظهار کرد: رفع مشکلاتی که در حوزه ورزش استان وجود دارد از مطالبات به حق مردم است و همه انتظار دارند دولت که با شعار امید وارد این عرصه شده است توقعات معقول مردم را برآورده کند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: لرستان از قطب‌های ورزش کشور به‌شمار می‌آید و سرشار از توانمندی است که اگر بیشتر مورد توجه قرار گیرد ورزشکاران آن می‌توانند در میادین بین‎المللی پرچم کشورمان را به اهتزاز در بیاورند.

عبدی اضافه کرد: وزیر ورزش برای سال ۹۴ قول‌ داده‌اند بودجه‌ هیات‌های ورزشی استان را دو برابر کنند. همچنین برای بحثمجتمع ورزشی خرم‌آباد(دهکده المپیک) برنامه‌هایی خوبی دارد که خود ایشان عنوان کردند فعلاً رسانه‌ای نشود.

این نماینده گفت: برای رفع مشکلات ورزش لرستان که عمدتاً بحثمنابع مالی است‌ با وزیر ورزش و جوانان صحبت‌هایی داشته‌ایم.

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس با اشاره به بحثتخصیص یک درصد بودجه ادارات که قرار است در امر ورزش صرف شود، افزود: این قضیه نیز می‌تواند در صورت پیاده کردن آن طبق قانون به ورزش کمک شایانی کند و بخشی از انتظارات را پاسخ دهد و به رشد ورزش نیز، چه در بحثهمگانی و چه قهرمانی کمک کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز