خبرگزاری کار ایران

رییس کمیسیون اصل ۹۰ خبر داد:

اتمام کار پرونده کارت پایان خدمت جعلی درکمیسیون اصل ۹۰ / ۵۰ بازیکن متخلف شناخته شدند

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۶۰۴

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ تاکید کرد بازیکنان متخلف حق ادامه فعالیت ورزشی تا تعیین تکلیف قضایی را ندارند و دلیلی ندارد این افراد هم تخلف کنند و هم به عنوان سرباز در تیم نیروهای مسلح به خدمت گرفته شوند.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با بیان این که رسیدگی به پرونده کارت پایان خدمت جعلی در کمیسیون اصل ۹۰ مجلس به اتمام رسیده و در حال حاضر این پرونده در دستگاه قضا درحال رسیدگی است، گفت: حدود ۵۰ بازیکن متخلف تشخیص داده شده و به دستگاه قضایی معرفی شدند.

به گزارش ایلنا، محمدعلی پورمختار با بیان این که پرونده مربوط به کارت پایان خدمت جعلی برخی از بازیکنان در کمیسیون اصل ۹۰ مجلس تعیین تکلیف و به مراجع قضایی ارائه شده است، گفت: کمیسیون اصل ۹۰ کار خود را در این خصوص انجام داده و در گزارش تاکید شد که بازیکنان متخلف حق ادامه فعالیت ورزشی تا تعیین تکلیف قضایی را ندارند و دلیلی ندارد این افراد هم تخلف کنند و هم به عنوان سرباز در تیم نیروهای مسلح به خدمت گرفته شوند.

نماینده مردم بهار و کبودر آهنگ در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود: تعداد این بازیکنان حدود ۵۰ نفر بود که رسیدگی به پرونده آن ها در کمیسیون اصل ۹۰ به اتمام رسیده و تخلف آن ها در مراجع قضایی در حال رسیدگی است.

پورمختار در گفتگو با خانه ملت با اشاره به آخرین وضعیت پرونده فساد در فوتبال مبنی بر ممنوع الخروجی ۱۴۴ بازیکن گفت: مساله اصلی در باب ممنوع الخروجی برخی بازیکنان مشکلات مالیاتی آن ها است که پیش تر نیز این بازیکنان توسط خود سازمان امور مالیاتی ممنوع الخروج شده اند اما به هر صورت این بازیکنان هر بار با وساطت فدراسیون، باشگاه ها یا اقشار مختلف اجازه خروج گرفته اند و بحثممنوع الخروجی بحثجدید نیست و توسط کمیسیون اصل ۹۰ اعمال نشده است.

وی ادامه داد: در جلساتی که با سازمان امور مالیاتی داشته ایم نیز به این نکته اشاره کردیم که باید مالیات این بازیکنان وصول شود چرا که عدم انجام این امر به معنی عدم تحقق مطالبات دولت تعبیر می شود و مجازات ان نیز معلوم است.

رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس تصریح کرد: بنابر این مالیات ها باید به هر شیوه ای از بازیکنان وصول شود و تعارفی بین بازیکن و غیر بازیکن وجود نداردو این افراد نباید از موقعیت اجتماعی خود سوء استفاده کرده و هر بار با واسطه ای از کشور خارج شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز