خبرگزاری کار ایران

تمجیدی در جمع کارشناسان ارزیابی و بازرسی نواحی و مناطق استان زنجان:

با ادبیات فاخر و کرامت انسانی با مراجعین برخورد کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۴۴۵

باید از نظرات همدیگر استفاده کنیم و همیشه در حال یادگیری باشیم؛ ارزشمند بودن به جایگاه نیست بلکه به عملکرد هر فرد بستگی دارد و نباید منتظر قضاوت دیگران باشیم بلکه باید خداوند را ناظر اعمال خود بدانیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان, گفت: باید با ادبیات فاخر و کرامت انسانی با مراجعین برخورد کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، مرتضی تمجیدی، مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان، شامگاه دیروز در جمع کارشناسان ارزیابی و بازرسی نواحی و مناطق استان زنجان با اعلام اینکه مشی ما باید مطابق با شیوه پیامبر(ص) باشد گفت: باید به زندگی نگاه مثبت داشته باشیم و در همه امور همواره منش و رفتار پیامبر را الگو و سرمشق خود قرار دهیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با تاکید بر ضرورت حفظ نگاه خدمتگزارانه به مراجعات مردمی گفت: باید با ادبیات فاخر و کرامت انسانی با مراجعین برخورد کنیم.

وی افزود: باید سعی کنیم که عدالت را در رفتار نشان دهیم. چون مردم عدالت را دوست دارند و به رفتار و عملکرد ما نگاه می‌کنند و نه به ادعاهای ما.

وی در ادامه در توصیه‌هایی به کارشناسان ارزیابی مناطق خاطر نشان ساخت: باید از نظرات همدیگر استفاده کنیم و همیشه در حال یادگیری باشیم؛ ارزشمند بودن به جایگاه نیست بلکه به عملکرد هر فرد بستگی دارد و نباید منتظر قضاوت دیگران باشیم بلکه باید خداوند را ناظر اعمال خود بدانیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ورودی غلط را موجب قضاوت ضعیف دانست و گفت: ما به خاطر مملکت و نظام فعالیت می‌کنیم و باید به استقبال مشکلات برویم و اطلاعات درست داشته باشیم بنابراین اطلاعات باید از کانالهای مختلف جمع‌آوری شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز