خبرگزاری کار ایران

مدیر کمیته امداد شهرستان ایجرود خبرداد:

هزینه ۴۰۰ میلیون ریالی کمیته امداد ایجرود برای ارائه خدمات عمرانی در این شهر

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۴۹۱

خوشبختانه به علت نظارتی که به صورت مستمر از سوی امدادگران در کمیته امداد صورت می‌گیرد، نیازهای خانواده‌ها در این زمینه به صورت مستمر بررسی و اقدامات لازم در جهت رفع آن انجام می‌شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان ایجرود از هزینه ۴۰۰ میلیون ریالی برای ارائه خدمات عمرانی در ایجرود خبر داد.

به گزارش ایلنا از زنجان، حسن سهرابی, امروز با اعلام این خبر افزود: یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که همواره مورد توجه امدادگران در کمیته امداد است، ساخت مسکن برای جامعه هدف است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر یکی از اولویت‌های مهم کاری کمیته امداد ساخت مسکن مقاوم برای خانوارهای فاقد مسکن است، تصریح کرد: خوشبختانه به علت نظارتی که به صورت مستمر از سوی امدادگران در کمیته امداد صورت می‌گیرد، نیازهای خانواده‌ها در این زمینه به صورت مستمر بررسی و اقدامات لازم در جهت رفع آن انجام می‌شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان ایجرود با بیان اینکه خدمات عمرانی کمیته امداد فقط محدود به ساخت مسکن برای خانواده‌ها نیست، یادآورشد: تعمیر، بازسازی و… ازدیگر اقداماتی است که در بخش عمرانی انجام می‌شود.

این مقام مسوول با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده از سوی این نهاد خاطرنشان کرد: امسال ۴۰ باب حمام برای منازل مسکونی مددجویی در قالب خدمات عمرانی ساخته شده است.

وی گفت: بر اساس برآورد انجام شده به منظور ساخت این تعداد حمام ۴۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز