خبرگزاری کار ایران

مدیر کمیته امداد شهرستان ماهنشان خبرداد:

اجرای طرح های مشارکتی کمیته امداد به مناسبت ماه مبارک رمضان

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۵۴۳

مدیر کمیته امداد شهرستان ماهنشان از اجرای طرح های مشارکتی این نهاد به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد.

مدیر کمیته امداد شهرستان ماهنشان, گفت:: برای اجرای طرح‌های مختلف مشارکتی در ماه مبارک رمضان و بهره‌گیری از ظرفیت این ماه برنامه‌ریزی لازم انجام شده است.

به گزارش ایلنا از زنجان، ذبیح الله غفاری اظهار کرد: کمیته امداد شهرستان ماهنشان به مناسبت ماه رمضان طرح های مختلفی را اجرایی می کند.

وی با بیان اینکه طی این ماه اغلب طرح های مشارکتی کمیته امداد اجرایی خواهد شد، اضافه کرد: طی سنوات گذشته مشارکت مردم در این طرح ها مطلوب بوده و امیدواریم طی سال جاری نیز شاهد مشارکت بیش از پیش مردم استان در این طرح ها باشیم.

مدیر کمیته امداد شهرستان ماهنشان با ارائه گزارشی از طرح‌های اجرایی کمیته امداد شهرستان ماهنشان در ماه‌های آینده اضافه کرد: برای اجرای طرح‌های مختلف مشارکتی در ماه مبارک رمضان و بهره‌گیری از ظرفیت این ماه برنامه‌ریزی لازم انجام شده است.

این مسئول در پایان با اشاره به اجرای طرح‌های شفا، محسنین، اکرام ایتام، رضوان، ماعون، کوثر و… طی این ماه مبارک گفت: کمیته امداد در تلاش است با اجرای این طرح‌ها مشکلات مددجویان را برطرف کرده و زمینه توانمندسازی آنها را فراهم کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز