خبرگزاری کار ایران

نایب رییس شورای اسلامی استان زنجان:

شوراهای اسلامی باید در عرصه فرهنگ و اقتصاد پیشتاز باشند

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۳۸۱

نایب رییس شورای اسلامی استان زنجان, گفت: اعضای شوراها ی اسلامی شهر و روستا باید در تحقق منویات رهبری در عرصه فرهنگ و اقتصاد پیشتاز باشند.

ایلنا: نایب رییس شورای اسلامی استان زنجان، گفت: باید با عزم ملی و مدیریت جهادی برای اعتلای فرهنگی و خنثی کردن هجمه‌های فرهنگی تلاش کرد.

به گزارش ایلنا از زنجان حسن رضا بیگدلو روز یکشنبه) ۱۷فروردین) با اشاره به نامگذاری امسال تحت عنوان «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» افزود: شوراهای اسلامی به ویژه شوراهای فرادست باید در حوزه اقتصاد وفرهنگ با علم وعمل وبا تمام توان خود برای تحقق پیام سال که عزت وآزادگی در درون آن نهفته است واردعمل شوند.

وی خاطر نشان کرد: نامگذاری سال‌های اخیر از سوی رهبری براساس نیاز جامعه و متناسب با شرایط صورت پذیرفته است بنابراین توجه به آن ضروری است.

نایب رییس شورای اسلامی استان زنجان ابراز کرد: برجسته کردن برخی موضوعات اعم از اقتصاد یا فرهنگ از سوی رهبری تکلیف همه آحاد جامعه را برای فعالیت‌های جاری طی سال مشخص می‌کند.

بیگدلو با مهم دانستن توجه به فرهنگ اظهار کرد: مادامی که فرهنگ به عنوان مبنای عملکرد جامعه رشد نیابد نمی‌توان انتظار توسعه همه جانبه را داشت.

وی تاکید کرد: باید با عزم ملی و مدیریت جهادی برای اعتلای فرهنگی و خنثی کردن هجمه‌های فرهنگی تلاش کرد.

بیگدلو در پایان خاطر نشان کرد: اعضای شوراهای اسلامی به عنوان نماینده‌های مردم باید در زمینه تحقق مطالبات رهبری که‌‌ همان نیازهای روز جامعه است پیش گام باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز