خبرگزاری کار ایران

علوی تاکید کرد؛

استفاده از شیوه های نوین و متفاوت در وزرات اطلاعات

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۴۰۵

تدوین سند چشم انداز بلند مدت جامعه اطلاعاتی با توجه به شرایط و تحولات جدید ضروریست.

وزیر اطلاعات در اولین جلسه شورای هماهنگی اطلاعات در دوره وزارت وی بر استفاده از شیوه‌های نوین و متفاوت از گذشته تاکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت وزارت اطلاعات، در این جلسه که با حضور اعضای جامعه ی اطلاعاتی کشور بر گزارشد، حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید محمود علوی بر حرکت نرم افزاری جامعه ی اطلاعاتی کشور تاکید کرد.

رئیس شورای هماهنگی اطلاعات با اشاره به ضرورت مواجهه متناسب در قبال پدیده های اطلاعاتی گفت: برای مواجهه با پدیده های اطلاعاتی باید از شیوه‌های نوین و متفاوت از گذشته استفاده شود.

علوی هم چنین پویایی دستگاه های اطلاعاتی کشور را از ضروریات این دستگاه ها دانست و گفت: به این منظور تدوین سند چشم انداز بلند مدت جامعه اطلاعاتی با توجه به شرایط و تحولات جدید ضروریست.

در این جلسه هم چنین اعضای شورای هماهنگی اطلاعات دیدگاه های خود در خصوص لزوم هماهنگی دستگاه های اطلاعاتی کشور را با هدف انسجام و هم افزایی ارائه کردند.

بر اساس قانون، شورای هماهنگی اطلاعات متشکل از روسای سازمان ها و نهادهای اطلاعاتی و روسای حفاظت و اطلاعات نیروهای مسلح با هدف هماهنگی وافزایش سطح تعامل میان دستگاه های اطلاعاتی کشور تشکیل شده است.

ریاست این شورا به عهده وزیر اطلاعات است و این اولین جلسه شورای هماهنگی اطلاعات در دوره وزارت حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید محمود علوی است که برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز