خبرگزاری کار ایران

با حضور وزیر اطلاعات؛

اختتامیه المپیاد ورزشی جامعه اطلاعاتی کشور برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۱۶۱

همه ساله با برنامه ریزی دبیرخانه شورای هماهنگی اطلاعات، مسابقات و جشنواره‌های علمی، قرآنی و ورزشی در سطح جامعه اطلاعاتی کشور برگزار می‌شود.

مراسم اختتامیه المپیاد ورزشی جامعه اطلاعاتی کشور با حضور سیدمحمود علوی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، مراسم اختتامیه المپیاد ورزشی جامعه اطلاعاتی کشور به مناسبت بزرگداشت سی امین سالگرد تاسیس وزارت اطلاعات، با تدبیر دبیرخانه شورای هماهنگی اطلاعات، با حضور وزیر اطلاعات، روسای جامعه اطلاعاتی و تعدادی از مسئولین تربیت بدنی لشکری و کشوری برگزار شد.

در این المپیاد، ورزشکاران جامعه اطلاعاتی کشور در رشته‌های مختلف به رقابت پرداختند که در این مراسم به قهرمانان و تیم‌های برتر جوایز نفیسی اهداء شد.

حجت‌الاسلام علوی وزیر اطلاعات در اختتامیه این جشنواره اظهار داشت: اسلام در کنار همه فضائل به تحرک بدنی هدفمند اهمیت می‌دهد و نوع شغل و فعالیت پیامبر(ص) و ائمه(ع) حاکی از این موضوع است.
وی افزود: تحرک ورزشی باعثتحرک فکری گردیده و در پویایی فعالیت های اطلاعاتی موثر می باشد.
وزیر اطلاعات تلاش‌های دوره اخیر در برگزاری المپیادهای علمی، قرآنی و ورزشی و نظایر آن در بین جامعه اطلاعاتی کشور را بسیار ارزشمند و وحدت آفرین برشمرد و گفت: همزمان با ارتقاء سطح علمی و توانایی‌های فنی و اطلاعاتی، توجه به امر ورزش و تندرستی نیروهای اطلاعاتی و امنیتی ضروری است.
در ادامه، سردار باران چشمه، رئیس تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح ضمن بیان فراز هایی از سخنان حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری در خصوص ورزش، پرداختن به رشته‌های مختلف ورزشی بالاخص ورزش‌های رزمی را با توجه به نوع ماموریت‌های جامعه اطلاعاتی مورد تاکید قرار داد.
معاونت فرهنگی وزیر ورزش و امور جوانان که در این مراسم حضور داشت گفت: به ورزش باید به عنوان یک موضوع استراتژیک نگاه کرد و تاکیدات مقام معظم رهبری را باید در این حوزه جامعه عمل بپوشانیم.
لازم به ذکر است همه ساله با برنامه ریزی دبیرخانه شورای هماهنگی اطلاعات، مسابقات و جشنواره‌های علمی، قرآنی و ورزشی در سطح جامعه اطلاعاتی کشور برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز