خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر فوتبال کشور؛

روشن شدن موتور فولاد در هفته هفتم

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۴۰۹۷

کارشناس فوتبال خوزستان معتقد است سرمربی جدید فولاد، نقاط ضعف این تیم را شناسایی کرده است.

به گزارش ایلنا از خوزستان، رسول عیودی پس از پیروزی روز گذشته فولاد مقابل هوادار، گفت: به نظر می‌رسد سرمربی فولاد نقطه ضعف تیم را در مرکز زمین (خط میانی) که قبلا به آن اشاره کرده بودیم را پیدا کرده و با گماردن موسی کولیبالی در پست هافبک دفاعی و دو هافبک وسط با خصوصیات نسبتا دفاعی در یک خط جلوتر، سعی در ترمیم نقاط ضعف تیم داشته که در نیمه اول این دیدار، نسبتا موفق بود.

از طرفی دیگر شاهد هستیم که خطوط تیم نسبتا به هم نزدیکتر و یکپارچه تر از قبل شده و می‌توانیم به روند رو به جلوی این تیم در بازی‌های آینده امیدوار باشیم.

عیودی ادامه داد:  از نظر بنده و برخی کارشناسان و طرفداران تیم فولاد، سرمربی این تیم  در اولین بازی خود در لیگ برتر ایران به چندین دلیل  نمره قبولی گرفت.

_ اول از همه عدم دریافت گل و کار دفاعی موفق

_ دوم، حفظ انسجام تیمی تا پایان بازی

_ سوم، داشتن برنامه و استفاده از حداقل‌ها برای اولین بازی تیم با هدایت کادر جدید

به نظر می رسید اولویت سرمربی تیم در این بازی عدم دریافت گل و حفظ انسجام تیم تا پایان بازی بود که با توجه به دریافت گل‌های زیاد در بازی‌های قبلی، اصلاح ساختار دفاعی و کسب اولین سه امتیاز و خارج کردن تیم از بحران شکست‌های متوالی، از اولویت فراوانی برخورد بود و کادر فنی به خوبی از فرصت تعطیلات استفاده کرده و با آنالیز و مطالعه خوب بر نقاط ضعف تیم و بازیکنان، آن‌ها را تا حدودی بر طرف کرده و با همین رویکرد، پای به نبرد در برابر تیم هوادار گذاشت.

این کارشناس فوتبال، ادامه داد: البته با بررسی جریان بازی می‌توان  مشکلاتی را  در فاز هجومی تیم جستجو کرد و بازیکن‌ها به دلیل استرس ناشی از نتایج قبلی با تردید به توپ ضربه آخر را می‌زدند. ولی وقتی یک تیم از یک نقطه رو به جلو حرکت کرده این یعنی موفقیت در کار، و قضاوت در کیفیت اجرای کارهای تاکتیکی در فاز هجومی در حال حاضر منطقی نیست و نیاز به گذشت زمان و پیاده کردن تفکرات تاکتیکی هجومی کادر فنی، به مرور دارد.

عیودی در پایان، گفت: امیدوارم با حمایت طرفداران پرشور تیم فولاد شاهد حرکت روبه جلو و موفقیت این تیم در ادامه رقابت‌های لیگ برتر کشور باشیم.

انتهای پیام/
ذوالفقار شریعت
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز