خبرگزاری کار ایران

دربی خوزستان به کام آبادانی‌ها/درخشش بومی‌ها مقابل بازیکنان وارداتی

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۸۴۴۱

رسول عیودی(کارشناس فوتبال خوزستان) در یادداشتی دربی شب گذشته فولاد خوزستان مقابل صنعت نفت آبادان را که به برتری دو بر یک صنعت منجر شد را مورد ارزیابی قرار داد.

شب گذشته در ورزشگاه فولاد آرنا از سری مسابقات هفته دوم لیگ برتر فوتبال کشور شاهد بازی جذاب و تماشایی بین تیم‌های فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان بودیم که تیم ویسی با ارائه بازی هجومی و حساب شده با انجام آنالیز خوب از تیم خود و رفع نقاط ضعف تیم در بازی هفته اول و استفاده از نقاط ضعف تیم فولاد برنده این بازی تماشایی و پر افت و خیز شد.

در سمت مقابل، تیم فولاد علیرضا منصوریان قرار داشت که علیرغم بهره مندی از میزبانی، دو حریف قدر را مقابل خود دید، یکی هواداران معترض و دیگری صنعت نفت که از بازیکنان بومی بهره می برد.

در این دو بازی شاگردان منصوریان از نقاط ضعف بسیاری رنج بردند  که به برخی از آنها اشاره می‌کنیم.

۱_ فاصله بسیار زیاد بدون پوشش بین خطوط.

۲_ کناره های فولاد عملکرد مناسبی چه در فاز دفاعی چه در فاز هجومی نداشتند.

۳_ نداشتن برنامه پرس در مناطق مناسب، تقریبا در تمام مناطق اقدام به پرس می کردند ولی به صورت ناهماهنگ، ناکارآمد و بدون برنامه.

۴_ عدم انتقال تیمی مناسب از فاز هجومی به فاز دفاعی. با از دست دادن توپ می بایست نفرات نزدیک به توپ با ایجاد تاخیر یا انجام پرس به تیم خودی فرصت تنظیم خطوط دفاعی را می دادند.

۵_ عدم هماهنگی سه بازیکن خط میانی در واقع پاشنه آشیل تیم بود.

۶_ عدم هماهنگی خط دفاعی .

۷_ از دست دادن اکثر نبردهای تک به تک در تمام نقاط زمین.

۸_ عدم دستیابی به ترکیب مناسب حتی با انجام دو دوره اردو و بازی‌های تدارکاتی قبل از شروع فصل.

۹_ بی برنامه بودن تیم و پرداختن به حاشیه ها توسط کادر فنی.

و اما مهمترین چالش تیم، عدم حمایت هواداران از مدیرعامل و سرمربی بود که به نظر می‌رسد همچنان ادامه داشته باشد و در ادامه ممکن است فولاد را درگیر مشکلات جبران ناپذیری کند. جا دارد مدیران تیم فولاد هرچه سریعتر برای این معضل راه حلی پیدا کنند، زیرا در غیر اینصورت این تیم در انتهای فصل بجای اینکه دنبال کسب سهمیه آسیا باشد، باید برای ماندن در لیگ برتر تلاش کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز