خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی خانه کارگر خوزستان تاکید کرد؛

لزوم توجه ویژه به ایمنی و بهداشت کار

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۳۲۷۴

دبیر اجرایی خانه کارگر خوزستان بر لزوم توجه بیشتر به بحث ایمنی و بهداشت کار در خوزستان تاکید نمود.

قربان درویشی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا به مناسبت روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه‌ای (۲۸ آوریل)، با تاکید بر لزوم توجه بیشتر به این مقوله، گفت: ما نباید صرفا به بهانه نام‌گذاری یک روز خاص، به اهمیت ایمنی و بهداشت حرفه‌ای در اینروز بپردازیم، زیرا این موضوع از چنان اهمیتی برخوردار است که به جرأت می‌توان آنرا ارجح بر مباحثی همچون درمان و معیشت کارگران دانست.

وی ادامه داد: عدم توجه به این موضوع، مستقیماً با جان و سلامت افراد ارتباط دارد و اکثر حوادث و فجایع محیط کار به دلیل عدم توجه به بحث ایمنی می‌باشد.

درویشی گفت: متولیان امر باید کارفرما و نیروی کار را با جدیدترین یافته‌های جهانی در حوزه بهداشت و ایمنی آشنا کنند زیرا هرچه سلامت روان و جسم نیروی کار بیشتر حفظ شود، بهره‌وری کار نیز بیشتر خواهد شد.

درویشی افزود: این موضوع در جاهایی که تولید و عرضه یکجا قرار دارد و مشتری و متقاضی نیز در محل حضور دارند، از اهمیت بیشتری برخوردار می‌باشد و در نهایت به نفع کارفرما یا تولید کننده منجر می‌شود.

دبیر اجرایی خانه کارگر خوزستان در پایان گفت: بیمه درمانی باید متناسب با شرایط اقلیمی و مخاطرات محیط کار باشد تا هزینه‌های ناخواسته را کاهش داده و از ضرر و زیان های احتمالی و ورشکستگی کارگاه‌ها جلوگیری بعمل آورد.

انتهای پیام/
سالار قاسمپور
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز