خبرگزاری کار ایران

درواکنش به مخالفت با کلیات طرح ممنوعیت بکارگیری سلاح سرد مطرح شد:

باید جلوی خشونت و رفتار‌های مرگبار را در جامعه بگیریم

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۶۲۳

کلیات طرح ممنوعیت بکارگیری سلاح سرد و رفتارهای خشونت بار باید دقیق‌تر مورد بررسی قرار گیرد / باید با این مسئله جدی‌تر برخورد شود.

ایلنا: عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: هر کوششی باید از نظر قانونی انجام گیرد تا مرگباری انواع وسایل به حداقل برسد.

" عوض حیدر‌پور شهررضایی " در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد مخالفت کمیسیون حقوق و قضایی مجلس با کلیات طرح ممنوعیت بکارگیری سلاح سرد و رفتارهای خشونت بار گفت: هر آلتی که بتواند در دست افراد، کشنده باشد باید به عنوان سلاح سرد تلقی شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی خاطر نشان کرد: هر کوششی که بتوانیم باید از نظر قانونی انجام بدهیم تا مرگباری انواع وسایل را به حداقل برسانیم.

وی با اشاره به اینکه باید با این مسئله جدی‌تر برخورد شود، افزود: تا جایی که بتوانیم باید جلوی خشونت و رفتار‌های مرگبار را در جامعه بگیریم.

حیدر‌پور با اشاره به اینکه کلیات طرح ممنوعیت بکارگیری سلاح سرد و رفتارهای خشونت بار باید دقیق‌تر مورد بررسی قرار گیرد، افزود: ما این را به اعضای کمیسیون حقوق قضایی مجلس منتقل خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا؛ طرح ممنوعیت بکارگیری سلاح سرد و جلوگیری از رفتار خشونت‌بار در کمیسیون حقوقی و قضایی در دستور قرار گرفت و با تبادل نظر هیات رییسه کمیسیون با نمایندگانی از مرکز پژوهش‌های مجلس، کار‌شناسی از مرکز فقهی قم، معاون قوه قضاییه و نماینده‌ای از وزارت دادگستری، اعضای کمیسیون به کلیات این طرح رای منفی دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز