خبرگزاری کار ایران

آزادی ۳ زندانی جرایم غیرعمد از زندان‌های استان سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۰۷۹۷

مدیر کل زندان‌های استان سیستان و بلوچستان از آزادی ۳ زندانی جرایم غیرعمد استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمدحسین خسروی مدیر کل زندان‌ها و مدیر نمایندگی ستاد دیه استان سیستان و بلوچستان گفت: زمینه آزادی ۳ زندانی جرایم غیرعمد با تامین مبلغ ۴ میلیارد ریال فراهم و به کانون گرم خانواده‌های خود بازگشتند.

محمدحسین خسروی بیان کرد: رقم بدهی این زندانیان ۱۰ میلیارد ریال بود که با قبولی دادخواست اعسار، گذشت رضایت‌مندانه شاکیان و از منابع ستاد مردمی دیه شامل کمک‌های خیرین و نیکوکاران نوع‌دوست و تسهیلات بانکی مبلغ فوق به‌ حساب سپرده دادگستری واریز و زمینه آزادی این مددجویان و بازگشت آن‌ها به آغوش گرم خانواده فراهم شد.

وی با تشریح نوع محکومیت مددجویان جرایم غیرعمد آزاد شده در سیستان و بلوچستان افزود: از این تعداد ۲ مددجو مربوط به محکومان مالی و ۱ نفر محکوم به پرداخت مهریه، بودند.

خسروی افزود: در حال حاضر ۵۴ زندانی جرایم غیرعمد در زندان‌های استان به سر می‌برند که از این تعداد محکومان غیرعمد ۲۸ نفر مهریه و نفقه، ۲۴ نفر بدهی مالی غیرعمد و ۲ مددجو نیز به علت تصادفات رانندگی را شامل می‌شوند.

وی اضافه کرد: با اقداماتی که در راستای فرهنگ سازی در سال‌های اخیر با مشارکت رسانه‌ها و مردم در سطح استان انجام شد، شاهد کاهش چشمگیر ورود زندانیان جرایم غیر عمد به زندان‌ها هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز