خبرگزاری کار ایران

خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل ارزان و فوری

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۹۸۵۶

کالاف دیوتی یکی از محبوب ترین بازی های اکشن و تفنگی است که می تواند ساعت ها هیجان و چالش را برای شما به ارمغان آورد. این بازی قابلیت اجرا بر روی سیستم عامل های اندروید و iOS را دارد و می تواند تجربه بازی گروهی و آنلاین را برای شما فراهم کند.

کالاف دیوتی یکی از محبوب ترین بازی های اکشن و تفنگی است که می تواند ساعت ها هیجان و چالش را برای شما به ارمغان آورد. این بازی قابلیت اجرا بر روی سیستم عامل های اندروید و iOS را دارد و می تواند تجربه بازی گروهی و آنلاین را برای شما فراهم کند. در عین حال یک فرصت استثنایی در اختیار شما قرار گرفته است که می توانید تجهیزات خود را پیشرفته تر کرده و توانایی هایتان را افزایش دهید. برای انجام این کارها نیاز به خرید  cpاین بازی دارید که امکانات بسیار فوق العاده ای را در اختیار شما قرار می دهد. در این مقاله می خواهیم بهترین سایت را برای خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل ارزان و فوری به شما معرفی کنیم.

cp call of duty چیست؟

کالاف دیوتی به دلیل طراحی فوق العاده و ماجراهای هیجان انگیزی که در طی آن اتفاق می افتد؛ در میان گیمرها بسیار محبوب شده است. شما می توانید در این بازی کاراکترها را شخصی سازی کرده و از امکانات بی شمار آن برای رسیدن به پیروزی استفاده کنید؛ اما برای این کار باید نوعی پول مخصوص را در فضای بازی پرداخت کنید. به عبارت بهتر اگر می خواهید از رقبای خود مجهزتر باشید و ترفندهای بیشتری برای رسیدن به هدف در اختیارتان قرار بگیرد؛ نیاز به سی پی مخصوص کالاف دیوتی خواهید داشت که به عنوان واحد پول اصلی در این بازی به کار می رود.

چرا نیاز به سی پی کلاف دیوتی موبایل داریم؟

همان طور که گفتیم سی پی درواقع واحد پولی است که در فضای این بازی مورد استفاده قرار می گیرد. شما برای فعال سازی کاراکترها و شخصیت ها یا استفاده از تجهیزات جنگی پیشرفته نیاز به مقدار مشخصی از این پول دارید. هرچند می توانید در طی گیم و تنها از طریق بازی کردن، CP را به دست آورده و پس انداز کنید؛ اما یک فرایند طاقت فرسا پیش رو خواهید داشت. اما اگر مقداری پول صرف خرید سی پی کنید؛ می توانید بتل پس کالاف دیوتی موبایل را برای خودتان خریداری کنید. در نتیجه در هر سیزن یک سری گان و اسکین خاص به شما هدیه داده می شود که فضای بازی را برای شما هیجان انگیزتر خواهد کرد. اما رقابتی تر شدن فضای بازی و امکان استفاده از اسکین های اپیک و گان های لجندری تنها چیزهایی نیستند که با خرید CP نصیب شما می شوند. بد نیست بدانید که این کار، راهی بسیار مطمئن برای کسب درآمد از طریق call of duty است.

خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل ارزان و فوری

چگونه می توان با خرید cp کسب درآمد کرد؟

اگر می خواهید که با خرید سی پی کالاف دیوتی کسب درآمد کنید؛ دو راه پیش روی شما است که عبارت اند از:

فروش اکانت

امروزه تعداد زیادی از افراد به این گیم علاقه دارند و دوست دارند که از همان ابتدا نسخه های پیشرفته را تجربه کنند. به همین دلیل شما می توانید به راحتی اکانت خود را تبدیل به یک حساب کاربری ارزشمند کرده و آن را با قیمت بالا به این دسته از افراد بفروشید.

استریم کردن

از سوی دیگر در اختیار داشتن تجهیزات پیشرفته و شخصیت های منحصر به فرد باعث می شود که فضای بازی شما هیجان انگیزتر شود. در نتیجه می توانید به راحتی حین بازی کردن از خودتان فیلم بگیرید و آن را در فضاهای آنلاین به اشتراک بگذارید. استریم کردن یا انجام بازی های ویدئویی به صورت لایو، درآمد بسیار زیادی برای شما خواهد داشت که خرید Cp Call Of Duty  این فرصت را در اختیار شما می گذارد.

کاربردهای cp کالاف دیوتی موبایل

  • فعال سازی کاراکترها و شخصیت های بازی
  • به دست آوردن سلاح های قدرتمند و جدید
  • به روز رسانی انواع سلاح ها
  • فعال سازی مراحل بازی مانند بتل رویال یا بتل پس
  • فعال سازی لباس ها و اسکین ها برای شخصی سازی کاراکتر
  • کسب درآمد از طریق بازی کردن call of Duty

تفاوت cp و nc چیست؟

سی پی واحد پول رسمی در کالاف دیوتی است؛ اما انسی واحد پول رسمی بازی پابجی نیو استیت است. این دو واحد پولی به دلیل شباهت های زیادی که دارند معمولا با هم اشتباه گرفته می شوند. بنابراین در زمان خرید باید دقت کنید که دقیقا به دنبال چه محصولی هستید. هر دوی این پول ها می توانند قدرت شما را در فضای بازی افزایش داده و تجربه ای منحصر به فرد را برایتان به ارمغان آورند.

خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل ارزان و فوری

بهترین سایت برای خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل

واضح است که اگر ناچار شوید هزینه زیادی را برای خرید سی پی Call of Duty: Mobile صرف کنید؛ از نظر اقتصادی آسیب خواهید دید. زیرا تا رسیدن به مرحله کسب درآمد از این طریق هم راهی نسبتا طولانی در پیش است. به همین دلیل این محصول را باید از جایی بخرید که قیمت ارزانی را به شما ارائه می دهد. پیشنهاد ما به شما فروشگاه گیمینگ دیکاردو است چراکه این محصولات را با مناسب ترین قیمت به شما ارائه می دهد. به عبارت بهتر شما می توانید بسته به بودجه ای که دارید؛ از بسته های بسیار متنوع این فروشگاه برای خرید cp کالاف دیوتی موبایل استفاده کنید. تیم دیکاردو دارای نمایندگانی در خارج از کشور است که باعث شده شما بتوانید بدون نگرانی از مسدود شدن اکانت یا مشکلات احتمالی، خرید خود را انجام دهید.

از سوی دیگر با خرید cp  این بازی مطمئن خواهید شد که این پول ها در زمان بسیار کوتاهی به حساب شما واریز می شوند. در نتیجه هیچ وقفه ای در طی بازی شما پیش نخواهد آمد و می توانید خیلی سریع از یک مرحله به مرحله بعدی رفته و اکانت خود را ارتقا دهید. البته دقت داشته باشید که کالاف دیوتی یک بازی آنلاین است که هزاران نفر در سر تا سر جهان مشغول بازی کردن آن هستند؛ به همین دلیل اگر می خواهید پیروز شوید، زمان برایتان خیلی اهمیت خواهد داشت. پس همیشه cp را از جایی بخرید که خیلی فوری آن را برای شما واریز کند.

آموزش خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل از دیکاردو

برای این کار تنها کافی است وارد وب سایت dicardo.com شده و در آن ثبت نام کنید. پس از این کار در صفحه اصلی بر روی پوستر بازی call of duty کلیک کنید. حال می توانید باکس کشویی را باز کرده و بسته به نیاز خود یک گزینه را انتخاب کنید. قیمت مقدار مشخصی از cp در زیر این باکس برای شما نمایش داده می شود. سپس باید دکمه افزودن به سبد خرید را فشار داده و سایر مراحل پرداخت را طی کنید. دقت کنید که برای خرید سی پی کالاف دیوتی از دیکاردو نیاز به اکانت اکتیویژن یا فیسبوک دارید. اگر از اکانت activision استفاده می کنید؛ باید قبل از خرید از دیکاردو تایید دو مرحله ای را در این وب سایت فعال نمایید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز