خبرگزاری کار ایران

نیویورک تایمز:

شکل روابط میان اسرائیل و امارات نامشخص است

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۸۴۲۰

روزنامه نیویورک تایمز چالش‌های پیش روی توافق عادی‌سازی میان اسرائیل و امارات را تبیین کرد.

به گزارش ایلنا، روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی چالش‌های پیش روی توافق عادی‌سازی میان اسرائیل و امارات را در بحبوحه جنگ در نوار غزه تبیین و به نقل از مقام‌های دو طرف اعلام کرد که شکل این روابط نامشخص و نامعلوم است.  

این روزنامه نوشت که امارات در طول جنگ روابط خود را با اسرائیل حفظ کرد، اما این روابط با افزایش خشم نسبت به رفتار اسرائیل در داخل امارات تحت فشار است.

در این گزارش آمده است: «‌چند سال پیش بسیاری از شهروندان اماراتی به گرمی از روابط جدید کشور خود با اسرائیل صحبت می‌کردند اما اکنون با بمباران مداوم غزه توسط اسرائیل طی ماه‌های گذشته خشم در سراسر منطقه افزایش یافته است و پیدا کردن حامیان اماراتی برای توافق عادی‌سازی دشوار شده است».

نیویورک تایمز نوشت  که بسیاری از اماراتی‌ها از مصاحبه با این روزنامه درباره جنگ غزه یا روابط امارات با اسرائیل خودداری کردند. تنها یک اماراتی بسیار جوان پذیرفت که صحبت کند. او از احساس تناقض میان زندگی مجلل در کشورش با مشاهده تصاویر مرگ و ویرانی از غزه حرف زد‌‌. 

دولت امارات در بیانیه‌ای  مکتوب به نیویورک تایمز مدعی شد که مقام‌های اماراتی از روابط با اسرائیل برای تسهیل ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه ‌و همچنین درمان مجروحانی ‌که به امارات منتقل شده‌اند، استفاده می‌کنند.

به نوشته نیویرک تایمز، مقام‌های اسرائیلی و اماراتی گفته‌اند که شکل روابط بین دو طرف کاملا نامشخص است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز