خبرگزاری کار ایران

منابع آگاه خبر دادند:

دیدار دوستانه ترامپ و فرماندار فلوریدا در میامی

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۴۶۸۰

منابع آگاه از دیدار رئیس‌جمهور پیشین آمریکا با فرماندار فلوریدا در میامی خبر دادند.

به گزارش ایلنا به نقل از واشنگتن پست، منابع آگاه فاش کردند که «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا و «ران دی سانتیس»، فرماندار فلوریدا صبح روز گذشته -یکشنبه- در میامی با یکدیگر دیدار کردند.

این منابع گفتند که این دیدار وضعیت رکودی را که سال‌ها بین دو طرف ادامه داشت، شکست و متحدان به امید پیشرفت احتمالی بین دو طرف در این دیدار میانجی‌گری کردند. همچنین مشاوران ترامپ امیدوار هستند که دی سانتیس از شبکه اهداکنندگان برای کمک به جمع‌آوری مبالغ هنگفت برای انتخابات سراسری استفاده کند.

به گفته این منابع، این دیدار که چند ساعت طول کشید، دوستانه بوده و دی سانتیس با کمک به ترامپ موافقت کرده است.

واشنگتن پست تاکید کرد که دی سانتیس شبکه گسترده‌ای از حامیان مالی ثروتمند ایجاد کرده است که کمک آنها برای ترامپ در تلاش برای پر کردن شکاف موجود بسیار ارزشمند است. محبوبیت او نیز در جلب آرای جمهوری خواهانی که از حمایت از ترامپ برگشته بودند، بی‌تاثیر نخواهد بود.

افراد نزدیک به فرماندار فلوریدار گفتند که او به روابط پرتنش با ترامپ ادامه نخواهد داد، به ویژه اینکه وی به آینده سیاسی خود چشم دوخته است.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز