خبرگزاری کار ایران

پلاسخارت:

حملات مستمر به عراق ثبات این کشور را تهدید می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۶۲۱۵

فرستاده ویژه سازمان ملل در عراق حملات مداوم علیه این کشور را تهدیدی برای ثبات آن توصیف کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از آسوشیتد پرس، «جنین هنیس پلاسخارت»، فرستاده ویژه سازمان ملل در عراق گفت که حملات مداوم به این کشور ثبات آن را که به سختی به دست آمده است، تهدید می‌کند. 

پلاسخارت افزود: «حملاتی که از داخل و خارج عراق انجام می شود نه تنها ثبات این کشور را تضعیف می‌کند، بلکه سایر دستاوردهای هجده ماه گذشته را نیز از بین می‌برد».

وی با اشاره به حملات پهپادی در ۲۸ ژانویه گذشته به یک پایگاه نظامی در اردن تأکید کرد که ارسال پیام‌ها از طریق حملات و بمباران تنها منجر به افزایش تنش‌ها، کشته یا زخمی شدن افراد، و تخریب اموال می‌شود.

پلاسخارت مدعی شدند: «بسیاری از مردم عراق از حمله موشکی ایران در اواسط ژانویه به شهر اربیل در شمال این کشور و مرکز اقلیم کردستان شوکه شدند».

وی افزود: «به جای نمایش قدرت، تمام تلاش ها باید بر حفاظت از عراق در برابر درگیری گسترده‌تر به هر طریق ممکن متمرکز شود».

نماینده سازمان ملل با درخواست از گروه های مسلح در عراق، همسایگان و دیگر کشورها برای خویشتن داری تاکید کرد که این امر برای ثبات و پیشرفت عراق بسیار مهم است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز