خبرگزاری کار ایران

بازدید رییس منطقه آزاد جبل علی امارات از مناطق آزاد ایران

asdasd
کد خبر : ۲۸۹۱۰۸

رییس منطقه آزاد جبل علی امارات که به دعوت اکبر ترکان مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور به ایران سفر کرده است در سفری دو روزه از مناطق آزاد ایران بازدید می کند.

به گزارش ایلنا، "سلطان بن سلیّم" (Sultan bin Sulayem ) رییس منطقه آزاد جبل علی که نیمه شب گذشته وارد فرودگاه مهر آباد تهران شد مورد استقبال محمد معزالدین معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور مناطق دبیرخانه شورا، علی شمس اردکانی عضو هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد قشم و محمود احمدی افزادی مشاور اکبر ترکان در امور بین الملل دبیرخانه شورا قرار گرفت.

سلطان بن سلیّم قرار است در این سفر دو روزه با همراهی اکبر ترکان مشاور رییس جمهور از مناطق آزاد انزلی، چابهار و قشم بازدید کند.

آشنایی با فرصت های سرمایه گذاری، بازدید از زیرساخت های ارتباطی، صنایع فعال و یا در دست احداث وبررسی راهکارهای ایجاد تعامل و همکاری میان مناطق آزاد ایران و منطقه آزاد جبل علی امارات از جمله اهداف این سفر خواهد بود.

بندرجبل علی دبی، بزرگترین بندرخاورمیانه و یکی از مهمترین بنادر جهان است و منطقه آزاد جبل علی از معتبرترین مناطق آزاد جهان است که اکثر مبادلات تجاری ایران و کشور امارات از طریق منطقه آزاد و بندر جبل علی دبی انجام میگیرد و توسعه همکاری بنادر و مناطق آزاد ایران با این منطقه آزاد و بندر به ویژه برای ترانزیت کالا از اهمیت فراوانی برای دو طرف برخوردار است.

براساس این گزارش ماه گذشته اکبر ترکان در سفر به امارات، با سلطان بن سلیم  و معاونان و مسوولان مختلف منطقه آزاد و بندر جبل علی در دبی دیدار و در خصوص زمینه‌های گسترش همکاری بین بنادر و مناطق آزاد دو کشور گفت ‌وگو و تبادل نظرکرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز