خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس :

استیضاح به ابزاری برای پیگیری مطالبات شخصی و منطقه‌ای تبدیل شده است

asdasd
کد خبر : ۲۷۴۹۸۷

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس درباره استیضاح وزیر راه و شهرسازی گفت :این استیضاح بیشتر از این که خیرخواهانه و با استدلال و منطق باشد، سیاسی است.

ابراهیم نکو ، در گفت وگو با ایلنا با بیان اینکه برخی نمایندگان برای پیگیری مطالبات شخصی و منطقه‌ای از چماق استیضاح استفاده می‌کنند، اظهار داشت:  از آن جایی که نزدیک به انتخابات مجلس هستیم بیشتر افراد در این استیضاح به دنبال مسائل شخصی و یا منطقه ای خود هستند و موضوع استیضاح را به این دلیل پیگیری می کنند.

وی با بیان اینکه افرادی که مسائل شخصی خود را در مجلس دنبال می کنند امروز صحنه گردان مجلس شده اند،‌ گفت: نمایندگانی که به دنبال مسائل شخصی و منطقه ای خود هستند این موضوع را پیگیری می کنند و اگر خواسته های شان برآورده نشود تلاش می کنند که حتما مساله استیضاح وزیر راه عملی شود .

نکو افزود : خواسته های شخصی و منطقه ای برخی نمایندگان باعث طرح استیضاح شده است که البته این موضوع با همراهی برخی دیگر از نمایندگان پیش می رود. در واقع بعد از  مطرح شدن استیضاح وزیر راه در مجلس برخی دیگر از نمایندگان هم با مطرح کردن مطالباتشان با طراحان این استیضاح همراه شده اند و حالا گروه اول صحنه گردانی مجلس را برعهده گرفته اند.

عضو کمیسیون اقتصادی ادامه داد: یازده ماه مانده به انتخابات مجلس دهم و برخی هنوز خواسته های شان برآورده نشده است بنابراین تلاش می کنند تا در این ماه های اخیر با طرح استیضاح مشکلات حل نشده منطقه ای خود را حل کنند که البته این روش مناسبی نیست و استیضاح را به استیضاحی کاملا سیاسی تبدیل کرده است.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس همچنین افزود:  برای برخی نمایندگان تفاوتی ندارد که وزیر راه را استیضاح کنند یا وزرای دیگر را. این رویه نادرستی است که برخی نمایندگان پیش گرفته اند و می خواهند به هر بهانه ممکن موضوع استیضاح را مطرح کنند. این نمایندگان امورات مجلس را رها کرده و فقط به طرح استیضاح و سوال  مشغول شده اند .

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز