خبرگزاری کار ایران

تودیع و معارفه سرپرست معاونت عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۵۸۳۵

مراسم تودیع و معارفه سرپرست معاونت عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش عصر سه شنبه یازدهم اردیبهشت در نخستین جلسه شورای معاونان و مدیران سازمان در سالن اجتماعات برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، رحیم سرهنگی در این نشست با معارفه امین میرزایی به عنوان سرپرست معاونت عمرانی و زیربنایی و قدردانی از سعید پورزادی به عنوان یکی از مدیران فعال و متعهد در زمان تصدی این مسوولیت، گفت: پشتکار، مسوولیت پذیری، دفاع از بیت المال و رویکرد ویژه ایشان به مکاتبات و توجه به انجام فرایندهای اداری و اجرایی با هدف پاسخگویی به موقع و صحیح به مراجعه کنندگان از ویژگی های منحصربفرد پورزادی می باشد.

سرهنگی در تکمیل سخنان خود تاکید کرد: دایره فعالیت های زیر بنایی معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش بسیار گسترده می باشد و اقدامات اثر بخشی که در حوزه های مختلف به ویژه در زمینه مسوولیت های اجتماعی تحقق یافته قابل تقدیر است و این مهم نشان از حس مسوولیت پذیری و تلاش های بی وقفه همکاران این معاونت دارد.

گفتنی است در این نشست حکم انتصاب علیرضا فراهانی به عنوان سرپرست جدید موسسه علوم و فنون کیش به وی اهداء و از خدمات ارزنده محسن رحیمی در زمان تصدی این مسوولیت از ایشان قدردانی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز