خبرگزاری کار ایران

تقدیر از روسای دو کمیته ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی سال 1403

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۵۸۳۲

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در نخستین نشست شورای معاونان و مدیران، با اهداء لوح سپاس از اقدامات راهبردی روسای دو کمیته حمل و نقل هوایی و دریایی، اسکان و خدمات رفاهی ستاد نوروزی قدردانی کرد.

 

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، رحیم سرهنگی در این دیدار ضمن پاس داشت تلاش های شبانه روزی خادمان نوروزی و نقش آفرینی دو شاه راه مهم ورودی به جزیره را مهم و مثبت ارزیابی کرد و گفت: در ایام نوروز شاهد رکورد زنی بی نظیر فرودگاه کیش در پذیرش پروازها بودیم.

سرهنگی، اظهار داشت: پذیرش همزمان تعداد ۱۶ پرواز در فرودگاه بین المللی کیش و بهره مندی از خدمات فرودگاهی یکی از اقدامات ویژه در این ایام محسوب می شود.

به گفته رحیم سرهنگی با توجه به این که پایانه فرودگاه بین المللی کیش تاز تاسیس می باشد؛ خوشبختانه با بهره برداری زود هنگام از این طرح عمرانی و اتخاذ تدابیر لازم در میزبانی شایسته از گردشگران نوروزی شاهد رکورد زنی این پایانه بودیم.

وی، گفت: بر اساس نظر سنجی هایی که در سطح جامعه انجام شده عموم مردم کیش و گردشگران سطح ارائه خدمات نوروزی را در مقایسه با مدت زمان مشابه بی سابقه عنوان کردند و ابراز رضایتمندی داشتند.

به گفته سرهنگی تشکیل نشست های هم اندیشی و راه اندازی ستاد نوروزی قبل از آغاز سال جدید با یک برنامه زمان بندی شده با شناسایی نقاط قوت و ظرفیت های موجود در حوزه ارائه خدمات به گردشگران، زمینه ساز مدیریت صحیح سفرهای نوروزی شد.

سرهنگی با قدردانی از زحمات بی وقفه دست اندرکاران دو حوزه مهم بندرتجاری و فرودگاه بین المللی کیش بر اهمیت نقش شرکت عمران، آب و خدمات شهری اشاره کرد و بیان داشت: ارائه خدمات شبانه روزی در حوزه های مختلف شهری به ویژه روشنایی معابر، اسکان نوروزی، ارائه خدمات رفاهی، اجرای برنامه های فرهنگی و تفریحی، هویت بخشی بصری به شهر زیبای کیش، ارائه خدمات ایمنی و دیگر اقدامات ارزشمند این حوزه که ضامن ارتقاء سطح سلامت و تامین رفاه کیشوندان و گردشگران می باشد قابل تقدیر است.

گفتنی است در این نشست با اهداء لوح سپاس از مدیران عامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه ها و شرکت عمران، آب و خدمات شهری قدردانی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز