خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان هواپیمایی کشوری در گفت‌وگو با ایلنا:

ابلاغ توقف افزایش قیمت بلیت به تمام ایرلاین‌ها/ رای دیوان ابلاغیه نداشت

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۷۸۸۰

رییس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه سازمان هواپیمایی به عنوان متولی ابلاغیه رای دیوان درباره آزادسازی نرخ بلیت را دریافت نکرده‌ است، گفت:‌ سازمان هواپیمایی کشوری رای توقف اجرای آزادسازی نرخ بلیت هواپیما را داده است و به تمام ایرلاین‌ها اعلام کرده‌ایم که افزایش قیمت بلیت را متوقف کنند. انجمن شرکت‌های هواپیمایی هم نامه‌‌ای مبنی بر توقف آزادسازی نرخ بلیت هواپیما را به سازمان هواپیمایی ارسال کرده‌است.

محمد محمدی‌بخش، معاون وزیر راه و شهرسازی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا درباره توقف اجرای رای دیوان عدالت اداری درباره آزادسازی نرخ بلیت هواپیما، اظهار داشت: شرکت‌های هواپیمایی مدعی هستند که ابلاغیه رای دیوان عدالت اداری برای آزادسازی نرخ بلیت هواپیما را دریافت کردند اما سازمان هواپیمایی به عنوان متولی ابلاغیه رای دیوان را دریافت نکرده‌است.

وی گفت: نامه معاونت حقوقی وزارت راه وشهرسازی درباره توقف آزادسازی نرخ بلیت هواپیما به سازمان هواپیمایی ارسال شده که سازمان هم با استناد به این نامه توقف اجرای آزادسازی نرخ بلیت هواپیمایی را به تمام شرکت‌های هواپیمایی اعلام و ابلاغ کرد.

رییس سازمان هواپیمایی کشوری تاکید کرد: سازمان هواپیمایی کشوری رای توقف اجرای آزادسازی نرخ بلیت هواپیما را داده است و به تمام ایرلاین‌ها اعلام کرده‌ایم که افزایش قیمت بلیت را متوقف کنند و انجمن شرکت‌های هواپیمایی هم نامه‌‌ای مبنی بر توقف آزادسازی نرخ بلیت هواپیما را به سازمان هواپیمایی ارسال کرده‌است.

محمدی‌بخش با بیان اینکه قیمت‌های بلیت هواپیما اصلاح و به نرخنامه مصوب خردادماه برگشته است، گفت: شرکت‌های هواپیمایی که به نرخ‌های مصوب پایبند نبودند مشمول جریمه سازمان تعزیرات شدند و از این پس موضوع کارشناسی و بررسی رای دیوان عدالت اداری مطرح می‌شود.    

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز