خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه قشم:

رسانه ها در جذب سرمایه گذار به منطقه آزاد قشم کمک کنند

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۴۴۵۹

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه قشم، وابسته به سازمان منطقه آزاد قشم، با اشاره به اینکه جذب سرمایه برای گسترش مسائل اقتصادی در قشم بسیار مهم است، افزود: از اینرو جذب سرمایه را در دو بخش خارجی و داخلی با کمک رسانه‌ها ادامه می‌دهیم.

یاسر سلیمانی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه قشم وابسته به سازمان منطقه آزاد قشم با بیان اینکه در سال پیش در عرصه‌های مختلف صنعت و معدن، نفت، گاز، پتروشیمی، شیلات، کشاورزی و همچنین توریسم و گردشگری. سعی داشته‌ایم که عملکرد خوبی داشته باشیم، گفت: در سیاست‌های بالادستی، بحث بازاریابی، جذب سرمایه، توسعه و افزایش ارتقای این منطقه آزاد قرار دارد.

وی افزود: تاکنون این اتفاق افتاده و در کنار آن، حضور در نمایشگاه‌ها، رویدادهای داخلی و بین‌المللی به ما کمک کرده که در عرصه بازاریابی سرمایه‌گذاری موفق شویم.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه قشم وابسته به سازمان منطقه آزاد قشم، گفت: حوزه‌ای که بیشترین رشد و توسعه را داشته، نفت، گاز و پتروشیمی بوده که با جذب سرمایه‌گذاری خارجی و تاسیس شرکت‌های دو یا چند ملیتی انجام شده است.

سلیمانی ادامه داد: مجوزهای مربوطه صادر و کار در فاز مطالعات زمین ادامه پیدا کرده و ان‌شالله امیدوار هستیم که این مسیر تا جذب کامل سرمایه‌گذاری تا پایان دولت سیزدهم بیشترین حجم سرمایه‌گذاری‌ها ادامه پیدا کند.

وی تاکید کرد: حوزه صنعت و معدن, حوزه نفت،گاز، پتروشیمی و حوزه شیلات بیشترین رشد جذب سرمایه را دارا بوده‌اند.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه قشم وابسته به سازمان منطقه آزاد قشم با بیان اینکه قشم به لحاظ تولید و صادرات میگو، رتبه اول را در کشور در میان بیشترین سرمایه‌گذاری‌ها داخلی داشته است، گفت: جذب سرمایه‌گذاری‌ها ترکیبی از داخلی و خارجی بوده و به لحاظ حجم نیز در واقع ارزی و یا ریالی انجام شده است.

سلیمانی در ادامه گفت: طبیعتا حجم سرمایه‌گذاری خارجی بیشتر شده اما سرمایه‌گذاری داخلی هم به دو بخش تقسیم می‌شود که عبارتند از محورهای که جدیدا بازاریابی شده و بخش دوم نیز احیای ظرفیت‌های پیشینی که به هر دلیلی نیمه فعال یا غیرفعال بوده‌اند.

وی افزود: در سال آینده مقرر شده که با توجه به سیاست ابلاغی شورای عالی مناطق آزاد، بازاریابی بسته‌های سرمایه‌گذاری به جد دنبال و هم‌چنین تصویرسازی بهتری از قشم برای جذب سرمایه‌گذار اجرا که در این قسمت از ظرفیت رسانه‌ها بسیار می‌توان استفاده و به قشم کمک کرد.

او ادامه داد: امید داریم در تعامل با رسانه‌ها بتوانیم ظرفیت اقتصادی قشم را بهتر معرفی کنیم.

حجم ویدیو: ۳۵.۴۲M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۳:۰۹ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز