خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان هواپیمایی کشوری در گفت‌وگو با ایلنا:

پروازهای ارمنستان و آذربایجان متوقف شد/ ممنوعیت پروازهای چارتری ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۸۹۷۰

رییس سازمان هواپیمایی کشوری از توقف انجام پروازهای کشورهای ارمنستان و آذربایجان خبر داد.

محمد محمدی‌بخش، معاون وزیر راه و شهرسازی در گفت‌و گو با خبرنگار اقتصادی ایلنا درباره تصمیم‌گیری درباره انجام پروازهای ارمنستان و آذربایجان اظهار داشت: طبق نوتم سازمان هواپیمایی کشوری، فعلا پروازهای ارمنستان و آذربایجان برای بازه زمانی کوتاه متوقف شده است.

وی ادامه داد: اعلام کرده‌ایم که پروازهای شرکت‌های هواپیمایی ایرانی به مقصد این دو کشور فعلا انجام نمی‌شود و اگر شرایط به حالت عادی برگشت، پروازها انجام خواهند شد.       

رییس سازمان هواپیمایی کشوری همچنین با تکذیب پایان ممنوعیت فروش بلیت چارتری تا پایان تابستان، تاکید کرد: قرار بر این بود که ممنوعیت فروش بلیت چارتری در یک بازه زمانی به اجرا برسد و درباره ادامه یا پایان این ممنوعیت تصمیم‌گیری کنیم که فعلا همچنان این ممنوعیت پابرجا است.

محمدی بخش گفت: قرار بر این بود که در مهرماه موضوع ممنوعیت فروش بلیت چارتری مورد بررسی قرار بگیرد و پس از این بررسی‌ها نتیجه آن مبنی بر ادامه این ممنوعیت یا لغو آن  را اعلام می‌کنیم که هنوز این بررسی‌ها انجام نشده و کماکان توقف فروش بلیت چارتری به قوت خود باقی است.

وی افزود: این ابلاغ کلی بود و مشمول فقط بازه زمانی تابستان نمی‌شد اما قرار شد برای از مسیرها که شرایط خاصی دارند مجددا بررسی‌ها صورت بگیرد وپس از اقدامات کارشناسی‌ و اظهارات دست اندرکاران صنعت، در صورت اتخاذ تصمیم جدید، آن را ابلاغ کنیم و فعلا تصمیم سازمان هواپیمایی با ابلاغ رسمی حذف پروازهای چارتری است.  

رییس سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: تحلیل‌ها و نتایج ممنوعیت پروازهای چارتری به طور کامل با جزییات به زودی ارایه و منتشر می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز