خبرگزاری کار ایران

وزیر راه و‌شهرسازی در گفت و‌گو‌ با ایلنا:

هنوز گزارش رسمی از تعلیق رییس سازمان هواپیمایی به دستم‌ نرسیده است/ تصمیم درباره «عابدزاده» بستگی به فرایند دادرسی و رای نهایی دارد/ از فضای مجازی موضوع را مطلع شدم

asdasd
کد خبر : ۸۲۳۹۲۲

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه هنوز گزارش رسمی از تعلیق رییس سازمان هواپیمایی به دستم‌ نرسیده است، گفت: تصمیم گیری درباره وضعیت «عابدزاده»بستگی به فرایند دادرسی و رای نهایی دارد.

محمد اسلامی در گفت و‌گو با خبرنگار اقتصادی ایلنا درباره تعلیق رییس سازمان هواپیمایی به دلیل سانحه هواپیمای ای تی آر تهران-یاسوج گفت:این موضوع در فرایند دادگاه است و هنوز به صدور رای منتهی نشده است.

وی ادامه داد:باید دید پرونده سانحه هواپیمای آسمان در فرایند دادرسی چه وضعیتی دارد و رای نهایی چه خواهد بود.

وزیر راه و شهرسازی افزود: بنده هم گزارش های مربوط به تعلیق رییس سازمان هواپیمایی را از فضای مجازی مطلع شدم و هنوز گزارش رسمی به دستم نرسیده است.

اسلامی در پاسخ به این سوال که چه تصمیمی برای ادامه کار آقای عابدزاده در سازمان هواپیمایی خواهید گرفت، گفت: هنوز گزارش رسمی در این باره به وزارت راه و‌شهرسازی اعلام نشده است که متناسب با آن درباره آقای عابدزاده تصمیم گرفته شود.

وی در واکنش به صحبت های رییس کمیسیون عمران مبنی بر اینکه مجلس گزارش سازمان هواپیمایی درباره علت سانحه ای تی ار آسمان را قبول نداشت، گفت:سازمان هواپیمایی به لحاظ قوانین ملی و‌ بین المللی مسئول صنعت هواپیمایی است و کارشناسی های لازم در این زمینه شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز