خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر و مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن؛

نقش سازمان ملی زمین و مسکن در طرح‌ها یک تکلیف فرا بخشی است

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۷۲۵

قش سازمان ملی زمین و مسکن در طرح ها یک تکلیف فرا بخشی است و بر اساس کارهای کارشناسی نهایتاً منافع حال و آینده مردم باید در نظر گرفته شود.

معاون وزیر و مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن در بازدید از سایت مسکن مهر منظریه شهرکرد گفت: نقش سازمان ملی زمین و مسکن در طرح ها یک تکلیف فرا بخشی است و بر اساس کارهای کارشناسی نهایتاً منافع حال و آینده مردم باید در نظر گرفته شود.

به گزارش ایلنا، سید محمد پژمان در ارتباط با بکار گیری حداکثری ظرفیت دستگاه ها اضافه کرد: راه و شهرسازی در حوزه مسکن مهر مسئولیت تامین زمین واعطای تسهیلات را داشت که این مهم به خوبی اجرایی شده است و امروز تلاش بر ان است که اتمام این پروژه با همت مردم و مسئولان به سرانجام برسد.

سید محمد پژمان بیان کرد: باید همه تلاش کنند تا زیرساخت های مسکن مهر، توسعه فضای سبز، احداثمدرسه، مسجد و فضاهای بهداشتی، درمانی و خدماتی اتفاق بیفتد تا شاهد جریان یافتن حضور زندگی در این مجموعه ها باشیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی خاطر نشان ساخت: این تصور که فقط راه و شهرسازی متولی مسکن است قابل قبول نیست و تامین مسکن بر عهده تمامی دستگاه های مسئول و تصمیم گیر در این حوزه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز