خبرگزاری کار ایران

طرح فروش اقساطی موتور سیکلت

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۴۲۵۷

این مطلب خوراک تمام کسانی است که قصد دارند یک موتور سیکلت مناسب برای خود تهیه کنند؛ اما هزینه آن را ندارند. زیرا در این مطلب به روش خرید موتور اقساطی پرداخته شده است. البته خرید اقساطی که ما در این مطلب به آن اشاره کرده‌ایم با چیزی که احتمالا در ذهن شما است کاملا متفاوت است.

به احتمال زیاد تصور شما از خرید اقساطی، ارائه پیش پرداخت، اقساط سنگین و به همراه داشتن ضامن است. اگر اینطور فکر می‌کنید کاملا در اشتباه هستید. روش خرید موتور اقساطی که ما در اینجا به آن اشاره کرده‌ایم از طریق وام دیجی‌پی است و دریافت آن بسیار آسان است. اگر به دنبال این وام هستید تا انتها با ما در این مطلب همراه شوید.

با وام دیجی‌پی و جزئیات آن آشنا شوید

همانطور که گفتیم فرآیند دریافت وام دیجی‌پی بسیار متفاوت از تصورات شما است. دلیل این ادعا، تسهیلات خاصی است که برای دریافت وام دیجی‌پی اعمال شده است. این تسهیلات عبارتند از:

  • دریافت این وام نیازی به ضامن ندارد
  • همه افراد 18 تا 70 ساله می‌توانند این وام را تقاضا دهند
  • برای دریافت وام، نیاز به پیش پرداخت یا بلوکه شدن پول نیست.

احتمالا با خواندن موارد فوق کمی متعجب شوید اما وام دیجی‌پی از تمام تسهیلات فوق برخوردار است. بنابراین برای دریافت وام تنها کافیست روش‌های مربوط به تقاضای وام را طی کنید.

روش‌های تقاضای وام دیجی‌پی برای خرید موتور اقساطی

دیجی‌پی برای راحتی شما متقاضیان عزیز روش‌های آسان و متعددی را جهت تقاضای وام در نظر گرفته است. این روش‌ها عبارتند از تقاضای وام از طریق اپلیکیشن دیجی‌پی، تقاضای وام از طریق مراجعه حضوری و تقاضای وام از طریق سامانه دیجی‌پی.

تقاضای وام از طریق اپلیکیشن دیجی‌پی

برای تقاضای وام از طریق اپلیکیشن در وهله اول باید اپلیکیشن دیجی‌پی را نصب کنید. بعد از نصب باید از طریق شماره موبایلی که به نام خودتان است در اپلیکیشن ثبت نام کنید. در نهایت وقتی که مراحل ثبت نام را تمام کردید، باید وارد اپلیکیشن شوید و گزینه خرید اقساطی را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه مبلغ وام، میزان اقساط آن و سایر جزئیات مربوطه نمایش داده می‌شود. برای یادآوری بد نیست بدانید که وام‌های دیجی‌پی در مبالغ 10، 15، 20، 30، 40 و 50 میلیون تومان ارائه می‌شوند. مهلت پرداخت اقساط وام‌ها نیز با توجه به مبلغ وام بین 6 تا 18 ماه است. بر این اساس مهلت پرداخت اقساط عبارتند از:

  • وام 10 میلیون تومانی، 6، 9 و 12 ماهه
  • 15 میلیون تومان، 6، 9 و 12 ماهه
  • 20 میلیون تومان، 9 و 12 ماهه
  • 30 میلیون تومان، 12 ماهه
  • 40 میلیون تومان، 12 و 18 ماهه
  • 50 میلیون تومان، 12 و 18 ماهه

زمان پرداخت اقساط وام نیز مانند اقساط بانکی دقیقا یک ماه بعد از دریافت آن آغاز می‌شود. بد نیست بدانید که سود سالانه اقساط نیز تنها 23 درصد است. با این حال بعد از مشاهده مبالغ و انتخاب مبلغ مورد نظر، باید سایر مشخصات درخواستی را وارد کنید و مدارک لازم از جمله چک بنفش یا سفته الکترونیکی را نیز بارگذاری کنید تا مرحله ثبت نام شما به پایان برسد. همانطور که گفتیم برای دریافت وام دیجی‌پی، نیازی به ضامن نیست؛ اما ارائه سفته الکترونیکی یا چک بنفش جزء مدارک ضروری است.

بعد از اتمام ثبت نام باید منتظر بمانید تا اطلاعات شما توسط کارشناسان دیجی‌پی بررسی شود. بعد از بررسی و تایید مدارک، وام به صورت اعتبار به حساب شما افزوده می‌شود و می‌توانید از طریق آن موتور سیکلت مورد نظر خود را سفارش دهید. توجه داشته باشید که وام دیجی‌پی به صورت اعتباری است و امکان برداشت نقدی آن وجود ندارد.

دریافت وام از طریق سامانه دیجی‌پی

عملکرد سامانه نیز دقیقا مشابه اپلیکیشن است. با این تفاوت که برای استفاده از خدمات آنلاین دیجی‌پی باید به سامانه مراجعه کنید؛ اما با اپلیکیشن می‌توانید به راحتی و از طریق گوشی خود به خدمات مختلف دیجی‌پی دسترسی داشته باشید. با این حال انتخاب هر یک از این دو روش بستگی به شما دارد. برای دریافت وام از طریق سامانه دیجی‌پی نیز باید همان مراحل ثبت نام با اپلیکیشن را طی کنید.

دریافت وام از طریق مراجعه حضوری

منظور از مراجعه حضوری، مراجعه به شعب بانکی مشخص شده در سامانه دیجی‌پی است. در این روش شما باید به یکی از شعبه‌های بانکی مشخص شده، مراجعه کنید و ثبت نام خود را به صورت حضوری انجام دهید. در این روش اگر سوال یا ابهامی در نحوه ثبت نام داشته باشید، کارشناسان دیجی‌پی راهنمایی‌های لازم را ارائه خواهند داد. فقط حواستان باشد که در زمان مراجعه حضوری مدارک لازم را به همراه داشته باشید. البته این موضوع را نیز در نظر داشته باشید که تعداد شعبه‌های معرفی شده توسط دیجی‌پی محدود هستند و اکثر آنها محدود به نقاط خاصی در تهران هستند. بنابراین ممکن است مراجعه حضوری برای همه شما آسان یا امکان‌پذیر نباشد.

آیا امکان رد شدن تقاضا وجود دارد؟

با جرات می‌توان گفت امکان رد شدن تقاضای وام شما بسیار بسیار کم و محدود است. اگر مدارک خود را به درستی ارائه دهید و سوابق مالی شما مشکل خاصی نداشته باشد به احتمال زیاد با تقاضای شما موافقت می‌شود. مواردی که باعث رد شدن تقاضای شما می‌شوند عبارتند از: داشتن چک برگشتی، داشتن وام‌های بانکی پرداخت نشده و بر عهده گرفتن ضمانت اشخاص بدحساب.

حالا چطوری موتور اقساطی بخریم؟

راستش را بخواهید اصلی‌ترین مرحله خرید موتور اقساطی شما همان مرحله دریافت وام بود. اگر با وام شما موافقت شد، می‌توانید به سایت‌ها یا فروشگاه‌هایی که طرف قرارداد دیجی‌پی هستند مراجعه کنید و خرید خود را انجام دهید. سایت‌ها یا فروشگاه‌هایی که طرف قرارداد دیجی‌پی هستند؛ شامل فروشگاه‌های متنوعی چون دیجی کالا، تخفیفان و... هستند. البته به جز دیجی کالا و تخفیفان چندین سایت و فروشگاه دیگر نیز وجود دارند که کالاها و خدمات متنوعی را ارائه می‌دهند. این خدمات، حتی شامل خدمات گردشگری و تفریحی نیز هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز