خبرگزاری کار ایران

کشف انشعاب غیرمجاز روی خط لوله صادراتی نفت

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۳۲۶۴

سرپرست اداره حراست شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری از کشف انشعاب غیرمجاز روی خط لوله صادراتی نفت و توقیف تانکر حامل ۳۲ هزار لیتر نفت خام غیرمجاز در شهرستان امیدیه خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، ابراهیم سهیلی گفت: در پی اقدام‌های مراقبتی و عملیاتی نیروهای حراست شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری، یک انشعاب غیرمجاز که به‌صورت حرفه‌ای از سوی سارقان روی یکی از خطوط صادرات نفت در یکی از میدان‌های نفتی ایجاد شده بود کشف و ضبط شد.

وی افزود: با رصد و پایش شبانه‌روزی عوامل این حراست به‌منظور صیانت از تولید پایدار، یک دستگاه کامیون از نوع تانکر با ظرفیت ۳۲ هزار لیتر نفت که تحت رصد و اشراف عوامل حراستی بود در عملیاتی مشترک بین نیروهای حراست و عوامل انتظامی شهرستان امیدیه در این سرقت نافرجام به‌همراه عوامل هدایت‌کننده طی یک اقدام ضربتی مشترک در بامداد روز یکشنبه (هشتم آبان‌ماه) توقیف و تحویل مراجع انتظامی و قضایی شد.

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری یکی از پنج شرکت بهره‌برداری تابع شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب است که راهبری عملیات تولید، فرآورش و انتقال نفت و گاز را در ۴۵ واحد عملیاتی از هشت میدان نفتی (آغاجاری، کرنج، پرنج، پارسی، رامشیر، رگ سفید ۱، پازنان ۱ و مارون ۲) با فعالیت ۱۲ واحد بهره‌برداری، هشت کارخانه گاز و گاز مایع، ‌۱۸ ایستگاه تقویت فشار و تزریق گاز و چهار واحد نمک‌زدایی به‌عهده دارد و ۲۵ درصد نفت مناطق نفت‌خیز جنوب را تولید می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز