خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین خبر داد؛

تخصیص ۶۳۴ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی به استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۶۴۴۰۴

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین گفت : از محل اعتبارات ملی خط هشت مکانیراسیون کشاورزی بیش از ۶۳۴ میلیارد ریال تسهیلات به استان قزوین تخصیص داده شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، فاطمه خمسه در جلسه کمیته فنی مکانیزاسیون کشاورزی، افزود: از این میزان تسهیلات تخصیص داده شده تاکنون متقاضیان برای دریافت ۴۴۰ میلیارد ریال تسهیلات به بانک عامل معرفی شدند که از این تعداد نیز ۲۲۵ متقاضی موفق به جذب بیش از ۲۲۵ میلیارد ریال تسهیلات خرید ادوات و ماشین آلات کشاورزی شدند.

به گفته وی طی چند سال گذشته، این میزان تسهیلات برای مکانیزاسیون کشاورزی استان قزوین تخصیص داده نشده بود.

خمسه یادآور شد: برای ارتقای ضریب مکانیزاسیون استان، امسال ۱۵ متقاضی برای خرید دستگاه کمباین به بانک عامل معرفی شدند و متقاضیان در مرحله دریافت تسهیلات قرار دارند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد: همچنین در این راستا سهمیه ۲۳۰ دستگاه تراکتور برای نیمه دوم سال جاری به شهرستان‌های استان تخصیص داده شده است که باید شهرستان‌ها نسبت به جذب این میزان تسهیلات اقدام کنند.

وی در ادامه به طرح پلاک گذاری اداوات و ماشین آلات کشاورزی، اشاره کرد و یادآور شد: در سال ۹۱ که این طرح آغاز شده تاکنون پنج هزار و ۸۹۴ دستگاه اداوات و خودگردان‌های کشاورزی از ۱۰ هزار و ۷۳۴ دستگاه تراکتور و سایر ماشین آلات با همکاری پلیس راهور پلاک گذاری شده اند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین افزود: هم اکنون ۴ هزار و ۸۴۰ دستگاه ماشین آلات کشاورزی فاقد پلاک هستند که پلیس راهور برای چهار هزار و ۴۸۹ دستگاه از آنها پلاک ثبتی صادر خواهد کرد.

خمسه در ادامه با قدردانی از پلیس راهور برای همکاری با این سازمان جهت پلاک گذاری ادوات و ماشین آلات کشاورزی، گفت: آخرین مهلت بخشودگی جرایم دیر کرد بیمه در طرح پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی ۳۱ شهریور ماه سال جاری است و بهره برداران باید سریعا نسبت به پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی خود اقدام کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز