خبرگزاری کار ایران

رئیس جهاد کشاورزی استان خبر داد:

ذخیره نهاده های دامی به میزان کافی در قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۳۶۰۶۷

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین گفت: ذخیره سازی کالاهای اساسی و نهاده‌های کشاورزی در این استان در بهترین حالت ممکن است و از این لحاظ هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، فاطمه خمسه در بازدید از انبارهای شرکت پشتیبانی امور دام افزود: با توجه به اینکه قزوین قطب دامداری کشور است نهاده های دامی به میزان کافی در این استان ذخیزه می شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد: قزوین استان حساسی در زمینه تولیدگوشت سفید، قرمز و شیر است و باید تدابیر لازم برای حفظ و ذخیره سازی نهاده های استراتژیک انجام گیرد.

وی به نیازهای سوختی بخش کشاورزی اشاره کرد و گفت: در ماشین‌های کشاورزی، گلخانه‌ها، دام، طیور و آبزی‌پروری از سوخت گازوئیل استفاده می‌شود.

خمسه افزود: نیازهای سوختی بخش کشاورزی منشأ گازوئیل دارد که قیمت آن ثابت خواهد ماند بنابراین تغییرات قیمت بنزین تأثیر مستقیم چندانی در هزینه تولید و حمل‌ و نقل محصولات کشاورزی ندارد.

وی اظهار داشت: مدیران جهاد کشاورزی شهرستان ها و تشکل های بخش کشاورزی موظف هستند افزایش احتمالی قیمت خدمات ارائه شده به بهره برداران این بخش را رصد کرده و موارد افزایش قیمت ها را سریعا گزارش کنند.

خمسه از بهره برداران بخش کشاورزی نیز خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف و افزایش قیمت موارد را به دستگاه های نظارتی اطلاع دهند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز