خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه البرز:

افزایش سفرهای برون شهری به ویژه در محور کرج - چالوس /رانندگان زمان برگشت سفر خود را به روزهای آینده موکول کنند

asdasd
کد خبر : ۹۶۰۸۰۴

رئیس پلیس راه البرز با تاکید بر ضرورت رعایت فاصله اجتماعی مسافران، گفت: در تعطیلات اخیر، شاهد افزایش سفرهای برون شهری به ویژه در محور کرج - چالوس بودیم که می طلبد رانندگان زمان برگشت سفر خود را به روزهای آینده موکول کنند تا از هرگونه گره ترافیکی کاسته شود.

به گزارش ایلنا، سرهنگ رضا گودرزی با عنوان اینکه برای داشتن سفری ایمن، افزون بر رعایت مقررات رانندگی، تقسیم سفرها ضروری است، اظهار کرد: طی چند روز گذشته شاهد افزایش سفرهای برون شهری به ویژه در محور کرج - چالوس بودیم که می طلبد رانندگان زمان برگشت سفر خود را به روزهای آینده موکول کنند تا از هرگونه گره ترافیکی کاسته شود.

این مقام انتظامی همچنین برلزوم رعایت فاصله اجتماعی و پرهیز ازسفرهای غیرضروری با توجه به شیوع کرونا درراه های این استان تاکید کرد.

سرهنگ گودرزی خاطرنشان کرد که با حدود  گذشت بیش از  پنج ماه ازشیوع ویروس کرونا در کشور و استان البرز اما رعایت فاصله اجتماعی به عنوان یک تکلیف برای همگان ضروری است.

وی یادآورشد که با توجه به تعطیلات چند روز اخیر  پلیس راه البرز نیز مانند سایر ارگان های ذیربط تدابیر خاص برای کنترل ترافیک و تسهیل ازعبور و مرور را در راه های استان البرز اندیشیده است.

سرهنگ گودرزی افزود:  رانندگان قبل از سفر از وضعیت راه ها مطلع شده سپس اقدام به سفر کنند و  چنانچه رانندگان قصد سفرضروری  به استان‌های شمالی کشور از جاده کرج - چالوس را دارند در صورت ترافیک سنگین می‌توانند از محورهای جایگزین استفاده کنند.

رئیس پلیس راه البرز بیان داشت: طی این مدت پایگاه های ثابت و سیار پلیس با بیش از  ۷۵ تیم گشت پلیس راه و پاس پیاده و پنج تیم نامحسوس وضعیت ترافیکی جاده‌های استان البرز را در سفرها رصد می‌کنند.

وی تاکید کرد:  مسافران هنگام سفر از توقف در حاشیه راه های استان البرز به ویژه مناطق کوهستانی بپرهیزند، تا از هرگونه حوادث احتمالی پیشگیری شود.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز