خبرگزاری کار ایران

درخشش عکاس ایلنای قزوین در جشنواره رسانه ای سیمرغ های سپید بال

asdasd
کد خبر : ۹۵۵۸۴۴

علیرضا نصری عکاس خبرگزاری ایلنا مرکز قزوین در جشنواره رسانه ای سیمرغ های سپید بال موفق به کسب رتبه دوم در بخش عکس خبری شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، در مراسمی با حضور محمدحسین اسماعیلی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و منوچهر حبیبی رئیس شورای اطلاع رسانی استان در سالن شهید امامی استانداری قزوین از برگزیدگان جشنواره رسانه ای سیمرغ های سپید بال با اهدا لوح سپاس تجلیل و تقدیر شد.

 76 خبرنگار و عکاس خبری استان قزوین از 26 رسانه با ارسال 236 اثر در جشنواره رسانه ای سیمرغ های سپید بال شرکت کردند.

جشنواره رسانه‌ای سیمرغ های سپید بال در اردیبهشت ماه امسال با محوریت شیوع ویروس کرونا  در ۶ بخش خبر، یادداشت و مقاله، گزارش، کلیپ خبری، عکس خبری و اینفوگرافی برگزار شد.

علیرضا نصری عکاس ایلنای قزوین در بخش عکس خبری این جشنواره  با تهیه تصاویری با موضوع "دعا خواندن پرستار بیمارستان بوعلی قزوین بر بالین بیماران کرونایی در شب قدر"  موفق به کسب رتبه دوم جشنواره رسانه ای سیمرغ های سپید بال شد.

 در ایام شیوع ویروس کرونا خبرگزاری ایلنا مرکز قزوین با حضور در اماکن مختلف از جمله بیمارستان، بازار و خیابان ها  گزارشهای میدانی تهیه کرد و مشقت و زحمات کادر درمان را به روایت تصویر کشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز