خبرگزاری کار ایران

استاندار هرمزگان مطرح کرد:

ضدعفونی شبانه روزی ۵۳۶ مکان عمومی استان/ مردم توصیه ماندن در خانه و خودداری از ترددهای غیرضروری را رعایت کنند /هیچ گردشگر نوروزی امسال در هرمزگان پذیرفته نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۸۶۱۷۹

استاندار هرمزگان با اشاره به تشدید کنترل ها در مبادی ورودی و خروجی استان هرمزگان برای پیشگیری از بیماری کرونا، گفت: تاکنون بیش از ۲۷۰ هزار نفر در تمامی مبادی ورودی استان هرمزگان مورد کنترل و غربالگری قرار گرفته اند.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، فریدون همتی در نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان با اشاره به تشدید کنترل ها در مبادی ورودی و خروجی استان هرمزگان برای پیشگیری از بیماری کرونا، عنوان کرد: تاکنون بیش از ۲۷۰ هزار نفر در تمامی مبادی ورودی استان هرمزگان مورد کنترل و غربالگری قرار گرفته اند که از این تعداد ۱۷۴ مورد مشکوک به بیماری کرونا شناسایی شده که به بیمارستان ها و مراکز درمانی معرفی یا به شهر خودشان بازگشت داده شده‌اند.

وی ادامه داد: ضدعفونی اماکن عمومی در استان به ویژه در شهرها به طور شبانه‌روزی ادامه دارد و حدود ۵۳۶ مکان عمومی در سطح استان طی شبانه روز ۲ الی ۳ بار برای مقابله با ویروس کرونا ضدعفونی می‌شوند.

استاندار هرمزگان بر لزوم رعایت اصول و نکات بهداشتی برای پیشگیری از بیماری کرونا تاکید و بیان کرد: با توجه به قرار گرفتن در روزهای پایانی سال و در پیش بودن تعطیلات نوروز از مردم می‌خواهیم به طور جدی به توصیه ماندن در خانه و خودداری از ترددهای غیرضروری توجه کنند.

همتی تصریح کرد: اقدامات فرهنگی از تاثیرگذاری بسیار زیادی در راستای پیشگیری از بیماری کرونا برخوردار است و باید هر چه بیشتر در این زمینه فرهنگ سازی و ترویج آموزش عمومی صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از مردم رفتار مناسبی را در رعایت اصول بهداشتی و خودداری از ترددهای غیرضروری داشته‌اند و از آنها می‌خواهیم همچنان به این موارد برای حفظ سلامتی خود و دیگران توجه کنند.

استاندار هرمزگان یادآور شد: برای مقابله با ویروس کرونا هیچ گردشگری از جمله در ایام تعطیلات نوروز در استان هرمزگان پذیرفته نمی‌شود و خدماتی نیز به گردشگران ارائه نخواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز