خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره منابع طبیعی تاکستان خبر داد:

اجرای 4 طرح منابع طبیعی در شهرستان تاکستان

asdasd
کد خبر : ۸۳۶۹۸۷

چهار طرح منابع طبیعی در حوزه آبخیزداری و بیولوژیک تا پایان سال جاری در شهرستان تاکستان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمد محمدی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری تاکستان گفت: این طرح‌ها از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی و با موضوعات آبخیزداری و بیولوژیک به ارزش ۵۵ میلیارد ریال در این شهرستان به مورد اجرا گذاشته خواهد شد.

وی نبود پیمانکاران دارای صلاحیت را از عمده موانع اجرای طرح‌های آبخیزداری دانست و اظهار داشت: متاسفانه از ابتدای سال جاری تنها ۲ قرارداد به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در حوزه آبخیزداری منعقد شده که متاسفانه به دلیل نبودن پیمانکاران با صلاحیت، درحال گذراندن ماده ۴۶ هستند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری تاکستان اعتبار لازم برای اجرای طرح‌های بیولوژیک در این شهرستان را پنج میلیارد ریال عنوان و اظهار داشت: ۲ طرح بذرپاشی و درختکاری مراتع هر یک به ارزش ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال تا پایان سال جاری اجرایی می‌شوند.

محمدی، کنترل سیلاب و جلوگیری از مخاطرات طبیعی را عمده اهداف طرح‌های آبخیزداری دانست و یادآور شد: با توجه به مخاطرات سیلاب و خطراتی که در حواشی رودخانه‌ها وجود دارد، لازم است که با اجرای طرح‌های آبخیزداری از خطرات احتمالی سیلاب جلوگیری کرد.

شهرستان تاکستان در فاصله ۳۵ کیلومتری از مرکز استان قزوین قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز