خبرگزاری کار ایران

معاون دادگستری استان زنجان خبرداد:

150 نفر جدب دادگستری استان زنجان می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۵۰۲۵۴۰

معاونت منابع نیروی انسانی دادگستری استان زنجان، با بیان اینکه دادگستری دارای کمبود نیروی انسانی است افزود: در سالجاری 150 نفر جذب دادگستری استان زنجان خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، بلباسی ، معاونت مالی اداری و منابع نیروی انسانی دادگستری استان زنجان امروز سه شنبه (30خرداد) در جمع خبرنگاران ، با بیان اینکه در داگستری استان شاهد کمبود نیروی انسانی هستیم، اظها رداشت: کمبود نیروی انسانی در این مجموعه باعث نشده است که خدشه ای در ارائه خدمات داشته باشیم.

وی با اشاره به اجرا و افتتاح طرح‌های عمرانی استان در هفته قوه قضایی، گفت: در این هفته شاهد افتتاح طرح‌های مختلف عمرانی دراستان خواهیم بود.

خسروی، معاونت برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعلات دادگستری استان زنجان، نیز در ادامه با اشاره به ابلاغ الکترونیکی، گفت: در حال اجرای برنامه‌های توسعه قضایی هستیم.

 وی استان زنجان را دارای ارتقاء ابلاغ الکترونیکی دانست و گفت: شعبات استان زنجان شاهد کاهش پرونده‌های رسوبی بوده است.

معاونت برنامه ریزی و فناوری اطلاعلات دادگستری استان زنجان، ملاقات قاضات با زندانیان را حائز اهمیت برشمرد و گفت: با تدابیر اتخاذ شده در صدد جلوگیری از اطاله رسیدگی به پرونده ها هستیم.

وی با اشاره به آمارهای مقایسه ای ورود پرونده ها در دادگستری استان ، گفت: استان زنجان دارای وضعیت مطلوب در این زمینه است.

خسروی در این خصوص خبر از ورودی و خروجی پرونده های با افزایش 2 درصدی داد و گفت: به سمت الکترونیکی کردن دادرسی در جامعه هستیم.

وی همچنین با بیان اینکه یکی از علل افزایش پرونده ها را سهولت ارائه خدمات در دادگستری دانست و گفت: در صدد اقدامات پژوهشی دراین راستا هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز