خبرگزاری کار ایران

رئیس بنیاد باران استان آذربایجان غربی:

بدون شک محور توسعه در دل تفکر اصلاح طلبی نهفته است

asdasd
کد خبر : ۳۶۴۹۹۷

رئیس بنیاد باران استان آذربایجان غربی گفت: تفکرات اصلاح طلبی را مهم ترین عامل برون رفت از مشکلات موجود کشور می دانم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رئیس بنیاد باران استان آذربایجان‌غربی با حمایت از لیست امید در ارومیه و سخنرانی در ستاد سیدهادی بهادری نامزد لیست امید و راه یافته به دور دوم مجلس شورای اسلامی راه برون رفت کشور را حمایت از جریان اصلاح طلبی دانست گفت: اصلاح طلبان همیشه ثابت کرده‌اند که خود را مقید به آب و خاک ایران اسلامی می‌دانند.

عباس خورشیدی با بیان اینکه باید پیروزی جریان اصلاحات در 7 اسفندماه را جشن می گرفتیم گفت: از تک تک افرادی که حماسه انتخابات مجلس شورای اسلامی را در دور اول آفریدند و باعث پیروزی جریان اصلاحات شدند تقدیر و تشکر دارم، واین نوید را به مردم می دهم مردم ارومیه کار ناتمام دور اول انتخابات را در10 اردیبهشت ماه تکیمل خواهند کرد.

وی همچنین بیان کرد: شرایط بسیار حساسی را در انتخابات شهرستان ارومیه با آن مواجه هستیم وامیدواریم نمایندگان دارای تفکرات اصلاح طلبی و توسعه محور برای ارومیه داشته باشیم.

خورشیدی ادامه داد:تفکرات اصلاح طلبی را مهم ترین عامل برون رفت از مشکلات برای کشور می دانم. بدون شک محور توسعه در دل تفکر اصلاح طلبی نهفته است.

وی افزود: دلیلی که باعث شده امروز بنده از لیست اصلاحات حمایت کنم تنها یک هدف است و آن هم اینکه انسجام اصلاح طلبان را به معنی واقعی در این استان پیاده سازی کنیم.

عباس خورشیدی در مورد یکپارچه سازی جریان اصلاحات گفت: دوستانی که در دور اول از کاندیدای خاص جریان اصلاحات حمایت می کردند امروز باید آینده نگری داشته باشند و با انتخاب اصلح کمک شایانی به دولت در امر قانون‌گزاری داشته باشند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب ادامه داد: در عرصه سیاسی قهر معنایی ندارد. باید با شرایط جدید تاکتیک های جدید را انتخاب کنیم و امروز باید در سیاست واقع بین باشیم.

وی گفت: اگر در سال 84 واقع گرایی را سرلوحه سیاسی خویش قرار می دادیم مجبور نبودیم مدیرانی را تحمل کنیم که کشور جمهوری اسلامی را قریب به 80 سال از روند توسعه بازداشتند. ولی در خرداد ماه 1392 با انتخاب یک روحانی ارزشمند و با دانش بنام دکتر حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور به افراط یک رای منفی بالا دادیم.

خورشیدی افزود: اگر امروز بنده بنا به دلایلی رد صلاحیت شده ام از علائق بنده به این آب و خاک حتی کوچکترین ذره‌ای کم نشده است، زیرا انقلاب اسلامی ایران متعلق به همه مردم ایران است.

خورشیدی در خاتمه سخنان خود افزود: مردم ایران در دهم اردیبهشت ماه افراط گرایان را رد صلاحیت خواهند کرد، افرادی که در شان مردم ارومیه نیستند از صحنه سیاسی ارومیه با انتخاب درست کنار خواهند زد زیرا مردم ارومیه شایسته انسان های فرهیخته هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز