خبرگزاری کار ایران

فرماندار بهشهر :

بهشهرمیزبان سومین همایش ملی ثبت رکوردهای ایران شد

asdasd
کد خبر : ۲۷۵۴۷۴

فرماندار بهشهر گفت: امکانات لازم برای میزبانی بهشهر از سومین همایش ملی ثبت رکوردهای ایران فراهم است.

به گزارش ایلنا، محمدتقی نورزاد در نشست ستاد برگزاری این همایش ملی که در سالن اجتماعات فرمانداری بهشهر برگزار شد اظهار کرد: این مسابقات سوم خرداد ماه در سالن ورزشی شهید هاشمی‌نژاد برگزار می‌شود و امیدواریم در این رقابت‌ها شاهد ثبت رکوردهای جدیدی در رشته‌های گوناگون باشیم.

وی بیان کرد: مقدمات لازم برای میزبانی مطلوب بهشهر از این رقابت‌ها در حال انجام است که همراهی و حمایت بیشتر مسوولان شهرستانی و استانی می‌تواند منجر به افزایش کیفیت این مسابقات شود.

فرماندار بهشهر افزود: پس از میزبانی شایسته و مناسب بهشهر از رقابت‌های کشتی بین المللی شهید هاشمی‌نژاد، به این نتیجه رسیده‌ایم که می‌توانیم مسابقات بیشتری در ابعاد ملی و حتی بین المللی را با توجه به زیرساخت‌های مناسب موجود میزبانی کنیم.

نورزاد ادامه داد: یکی از دلایل پذیرش این میزبانی در بهشهر، حضور ورزشکار رکوردار بهشهری در ۳ ماده است که امیدواریم در این همایش هم شاهد ثبت رکوردهای بیشتر توسط ورزشکاران بهشهری باشیم.

وی گفت: ورزشکاران حاضر در این مسابقات، برگزیدگان استان‌های کشور هستند که در ۱۵ رشته بخت خود را برای به ثبت رساندن رکوردی جدید آزمایش می‌کنند.

نورزاد گفت: علاوه بر آن ورزشکاران مازندران با انتخاب کمیته مهارتهای فردی و نمایشی هیات ورزش‌های همگانی مازندران در این رقابت‌ها شرکت خواهند کرد

فرماندار بهشهر افزود: همچنین مسابقه انتخابی شناسایی ورزشکاران بهشهری را برگزار می‌کنیم تا از این طریق، افراد مستعد این شهرستان که توانایی ثبت رکورد کشوری را دارند شناسایی و وارد این مسابقات کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز