خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر ورزش و جوانان:

وزارت ورزش و جوانان، جزو مظلوم‌ترین وزارت خانه‌های ایران است

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۸۹۹

وزارت ورزش وجوانان از لحاظ برخورداری از بودجه و اعتبار، جزو مظلوم‌ترین وزارت خانه‌های ایران است.

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: وزارت ورزش وجوانان از لحاظ برخورداری از بودجه و اعتبار، جزو مظلوم‌ترین وزارت خانه‌های ایران است.

به گزارش ایلنا از بهشهر، ‌سید مناف هاشمی در مراسم افتتاحیه سالن ورزشی شهید هاشمی‌نژاد بهشهر که همزمان با فینال رقابت‌های چهار وزن اول مسابقات کشتی بین المللی شهید هاشمی‌نژاد بهشهر برگزار شد همچنین اظهار کرد: نمایندگان مردم در مجلس می‌توانند با توجه به اهمیت بالای ورزش در کشور و وجود علاقمندان و طرفداران فراوان، نسبت به افزایش بودجه این وزارت خانه برنامه ریزی کنند.

وی بیان کرد: ورزش یکی از راه‌های آسان و کم هزینه برای معرفی هر چه بهتر سیمای مطلوب و مناسب ایران به جهانیان است که لازم است از آن به بهترین وجه استفاده شود.

معاون وزیر ورزش و جوانان افزود: ورزشکاران ایرانی در سال‌های اخیر به عناوین متعددی در رقابت‌های معتبر جهانی و المپیک دست پیدا کرده‌اند که با همت و تلاش بیشتر می‌توان این عناوین و افتخارات را افزایش داد.

هاشمی ادامه داد: در میان همه افتخار آفرینی‌های ورزشکاران ایرانی، نباید از نقش مازندرانی‌ها در این غرور آفرینی‌ها به سادگی گذشت.

یازدهمین دوره رقابت‌های کشتی شهید هاشمی‌نژاد با حضور ۱۱ تیم داخلی و خارجی در سالن شهید هاشمی‌نژاد بهشهر در حال برگزاری است.

سالن ورزشی شهید هاشمی‌نژاد پس از حدود ۲۰ سال از آغاز عملیات ساخت، مورد بهره برداری قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز