خبرگزاری کار ایران

رییس ورزش و جوانان محمودآیاد:

محمودآباد آماده میزبانی ورزشکاران المپیاد کارگری است

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۴۱۸

مشعل اولین مسابقات المپیاد ورزش کارگران کشور توسط کاروانی از مرکز مازندران با حضور ورزشکاران مدال‌آور، قهرمانان و پهلوانان میادین مختلف آسیایی، جهانی، المپیک و بین‌المللی از مسیر اداره آموزش و پرورش تا سه راهی شهر محمودآباد توسط ملی‌پوشان کشور حمل می‌شود.

مشعل اولین مسابقات المپیاد فرهنگی ورزشی کارگران کشور توسط کاروانی با حضور ورزشکاران مدال‌آور، قهرمانان و پهلوانان میادین مختلف آسیایی، جهانی، المپیک و بین‌المللی از مسیر اداره آموزش و پرورش تا سه راهی شهر محمودآباد توسط ملی‌پوشان کشور حمل می‌شود.

به گزارش ایلنا، رییس اداره ورزش و جوانان محمودآباد با اشاره به ورود مشعل بازی‌های المپیاد کارگری کشور به مازندران، گفت: محمودآباد آماده میزبانی ورزشکاران المپیاد کارگری کشور است.

اسماعیل پهلوان اظهار داشت: حمل این مشعل در ساعت ۹ صبح یک‌شنبه سوم اسفند در محمودآباد صورت می‌گیرد.

وی افزود: مشعل اولین مسابقات المپیاد ورزش کارگران کشور توسط کاروانی از مرکز مازندران با حضور ورزشکاران مدال‌آور، قهرمانان و پهلوانان میادین مختلف آسیایی، جهانی، المپیک و بین‌المللی از مسیر اداره آموزش و پرورش تا سه راهی شهر محمودآباد توسط ملی‌پوشان کشور حمل می‌شود.

رییس اداره ورزش و جوانان محمودآباد همچنین از برگزاری مسابقات قهرمانی کشتی ساحلی مازندران به میزبانی این شهرستان خبر داد.

پهلوان با بیان اینکه مسابقات کشتی ساحلی با حضور کشتی‌گیران مازندرانی در این شهرستان برگزار می‌شود، یادآور شد: این مسابقات روز سه‌شنبه پنجم اسفندماه واقع در ساحل کوچه شهرداری محمودآباد برگزار می‌شود.

وی با اعلام اینکه مسابقات در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان انجام می‌شود، افزود: کشتی‌گیران رده سنی نواجوانان در سه وزن ۶۰،۶۰ تا ۷۰ و ۷۰ + به رقابت می‌پردازند.

پهلوان گفت: شرکت‌کنندگان رده سنی جوانان در چهار وزن ۶۰،۶۰ تا ۷۰ و ۷۰ تا ۸۰ و ۸۰ +، بزرگسالان نیز در وزن‌های ۷۰،۷۰ تا ۸۰،۸۰ تا ۹۰ و ۹۰ + برای قهرمانی کشتی ساحلی استانی به مصاف هم می‌روند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز