خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس اطاق اصناف کاشان درگفتگو با ایلنا:

ضعف‌های نمایشگاه بهاره کاشان برطرف می شود

asdasd
کد خبر : ۲۶۰۰۵۷

نایب رئیس اطاق اصناف کاشان گفت : امیدواریم با پیگیری اطاق بازرگانی ، نماینده مردم کاشان و آران وبیدگل درمجلس و فرمانداری کاشان نسبت به رفع مشکلاتی که با وزارت راه وشهرسازی بوجود آمده بتوانیم هرچه زودترنسبت به ساخت یک نمایشگاه آبرومند بین المللی و در شان مردم کاشان اقدام شود.

« رضا شیرازی » نایب رئیس اطاق اصناف کاشان درگفتگو با خبرنگارخبرگزاری ایلنا درکاشان وارد شدن اطاق اصناف کاشان دربرگزاری نمایشگاه بهاره ودیگرنمایشگاهها را گام اساسی درجهت عرضه مستقیم ومناسب تر کالاوخدمات عنوان کرد  و گفت با نظر سنجی هایی که به عمل خواهد آمد به دنبال رفع ضعفهای این نمایشگاه هستیم .

شیرازی با بیان اینکه شهرستان کاشان با توجه به پتانسیل های فروانی که دارد نیاز به  نمایشگاه دائم  وبین المللی دارد گفت :امیدواریم با پیگیری اطاق بازرگانی ، نماینده مردم کاشان و آران وبیدگل درمجلس و فرمانداری کاشان نسبت به رفع مشکلاتی که با وزارت راه  وشهرسازی بوجود آمده بتوانیم هرچه زودتر نسبت به ساخت یک نمایشگاه آبرومند بین المللی  ودرشان مردم کاشان اقدام شود.

 وی احداث نمایشگاه بین المللی کاشان را نیازمند تخصیص اعتبارات ملی دانست وگفت : درصورتی که نمایشگاه بین المللی درکاشان احداث گردد کلیه صنعتگران وصنوف این شهرستان خواهند توانست درتمام ایام سال ظرفیتهای تولیدی وصنعتی خود را به نمایش بگذارند.

 وی از وجود 49 اتحادیه و بیش از 11 هزارجوازکسب دارفعال و دوهزارصنف بدون  مجوز در شهرستان کاشان خبرداد و گفت : ازنظرکمی اصناف شهرستان کاشان رنبه دوم را درسطح استان اصفهان دارد .

وی تصریح کرد : اطاق اصناف شهرستان کاشان درنمایشگاههای بعدی تمام تلاش خود را درگزینش غرفه داران خواهد نمود تا اجناس به طورمستقیم وارزانتردراختیارمردم قرارگیرد .

شایان ذکراست نمایشگاه  بهاره کاشان بیش از ۲۰۰ غرفه در ۴ سالن  در مساختی بالغ بر 12 هزار مترمربع از ۱۵تا ۲۴ اسفند در مجل دانشگاه  آزاداسلامی کاشان برپا است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز