خبرگزاری کار ایران

معاون امور اقتصادی و دارایی لرستان:

مولد سازی نقش بسزایی در توسعه عمرانی لرستان دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۰۵۱۷

معاون امور اقتصادی و دارایی لرستان گفت: مولد سازی نقش بسزایی در توسعه عمرانی دارد.

به گزارش ایلنا، طالب قاسمیان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دارایی‌های دولت یا سرمایه‌های راکد مانده کشور، می‌تواند گره‌ پروژه‌های نیمه‌تمام و طرح‌های ضروری استان را باز کند.

وی اضافه کرد: قطعاً مولد سازی نقش بسزایی در توسعه عمرانی دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل امور اقتصاد و دارایی لرستان گفت: با توجه به اینکه استان محرومی هستیم و منابعی که دریافت می‌کنیم اندک است دستگاه‌های اجرایی و دولتی با فروش املاک غیر قابل استفاده تکمیل پروژه ها را انجام دهند.

قاسمیان بیان کرد: استفاده از طرح مولدسازی برای پیشبرد و رونق اقتصادی در استان موثر است و می‌توان زیرساخت‌های استان را تامین و به رونق اقتصادی، جایگاه تولید و پیشرفت حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی جامعه کمک کرد.

وی ادامه داد: خوشبختانه دستگاه‌های اجرایی با داشتن املاک مازاد از این قانون استقبال کرده و با فروش این املاک به تکمیل پروژه‌های نیمه تمام خود کمک خواهند کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل امور اقتصاد و دارایی لرستان یادآور شد: دولت به طور جدی پیگیر اجرایی شدن این قانون است و وزارت اقتصاد و دارایی را به عنوان مجری مکلف به انجام این کار کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز