خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل هلال احمر استان زنجان خبرداد؛

مجوز تامین داروهای خاص و شیمی درمانی برای داروخانه هلال‌احمر صادر شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۰۰۸۴

مدیر عامل هلال احمر استان زنجان، گفت: مجوز تهیه و توزیع داروهای خاص و شیمی درمانی توسط معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان به داروخانه هلال احمر این استان صادر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، حکمت الله هاشمی، امروز با اعلام این خبر، گفت: از دانشگاه علوم پزشکی استان در خصوص اعتمادی که به جمعیت هلال احمر دارند قدردانی می‌کنم.

مدیر عامل هلال احمر استان، ادامه داد: خوشبختانه مجوز تامین و توزیع داروهای خاص و شیمی درمانی در کمیسیون ماده ۲۰ معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی زنجان به تصویب رسید و مجوز آن به داروخانه هلال احمر زنجان صادر شد.

 وی، تصریح کرد: در نخستین مرحله یک قلم از داروهای خاص شیمی درمانی توسط داروخانه هلال احمر زنجان تهیه شده است.

به گفته هاشمی، انتظار است سازمان‌های بیمه گر نسبت به پوشش بیمه ای ، تسهیل و تسریع در پرداخت مطالبات بیمه ای اقلام دارویی مذکور داروخانه جمعیت هلال احمر مساعدت لازم را داشته باشند.

 مدیر عامل هلال احمر استان زنجان، اضافه کرد: امیدواریم با توجه به ظرفیت هلال احمر و برنامه‌های حمایتی در حوزه دارو و درمان در این مجموعه بتوانیم به بیماران نیازمند خدمات شایسته ای را ارائه دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز