خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس آگاهی فارس خبرداد؛

دستگیری سارق کارت های بانکی با ۱۵ فقره سرقت

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۹۳۳۲

رئیس پلیس آگاهی استان فارس از دستگیری سارق سابقه دار و کشف ۱۵ فقره سرقت کارت های بانکی در شیرازخبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ کاووس حبیبی، اظهار داشت: در پی شکایت شهروندان مبنی بر سرقت کارت های بانکی در محدوده جنوب شهر شیراز، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس پایگاه جنوب قرار گرفت.

وی ادامه داد: محل های وقوع سرقت به صورت دقیق مورد بررسی میدانی قرار گرفت و مشخص شد سارق با توقف در کنار دستگاه های خودپرداز با روش هایی اقدام به سرقت کارت های بانکی جا مانده شهروندان و یا در پی در خواست کمک اشخاص به خصوص بی سوادان یا افراد مسن با زیرکی اقدام به سرقت کارت بانکی آنان کرده و سپس مبالغی از کارت بانکی شکات برداشت می کرده است.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس تصریح کرد: با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی، در نهایت هویت متهم که فردی سابقه دار بود شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

حبیبی با بیان اینکه در بازرسی بدنی از سارق در هنگام دستگیری تعداد ۱۵ عدد کارت بانکی با اسامی مختلف کشف شد، گفت: سارق در بازجویی های پلیسی به ۱۵ فقره سرقت کارت بانکی اعتراف و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

وی به شهروندان هشدار داد: از ارائه کارت بانکی و رمز آن به افراد غیر قابل اطمینان خود داری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز