خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آبفا استان خبر داد؛

شناسایی ۴ هزار انشعاب غیر مجاز آب در لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۸۸۰۰

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: ظرف ۴ ماه گذشته ۴ هزار انشعاب غیر مجاز آب در سطح استان شناسایی و به انشعاب مجاز تبدیل شد.

به گزارش ایلنا ، یاسر اکبریان روز یکشنبه بیست و شش فروردین ماه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به فعالیت گروه رصد و پایش شرکت آب و فاضلاب در تمام نقاط استان اظهار کرد: با فعالیت شبانه روزی گروه رصد و پایش بخش مشترکین ظرف ۴ ماه حدود ۴ هزار انشعاب غیر مجاز شناسایی شد.

به گفته وی پس از شناسایی انشعاب‌های غیر مجاز روند تبدیل آنها به انشعاب مجاز آغاز شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان بیشترین انشعاب غیر مجاز را بخش مرکزی شهرستان خرم‌آباد عنوان کرد و گفت: امیدواریم با شناسایی انشعاب‌های غیر مجاز گام اساسی در راستای حذف این انشعاب‌ها برداریم.

اکبریان با اشاره به اینکه انشعاب غیر مجاز نه تنها تضیبع حقوق دیگران است، بیان کرد: استفاده از انشعاب‌های غیر مجاز شبکه آب استان را دچار اختلال می‌کند و مشکلاتی در زمینه میزان مصرف و تولید آب به وجود می‌آورد.

وی با بیان اینکه شهروندان می‌توانند انشعاب‌های غیر مجاز آب را از طریق سامانه ۱۲۲ به شرکت آب و فاضلاب اطلاع دهند، خاطر نشان کرد: نکته مهم رعایت اصول نگهداری افرادی است که انشعاب‌های ‌غیر مجاز را گزارش می‌دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز